„Rivian“ teigia, kad šiais metais pagamins mažiau transporto priemonių nei 2023 m. – tai yra trečiąjį ketvirtį išryškėjusios tiekimo grandinės problemos, kuri „paskutinėmis savaitėmis tapo vis aštresnė“, rezultatas.
Bendrovė nenurodė, koks konkretus komponentas yra paveiktas. Jame tik buvo pasakyta, kad jį naudoja R1 platforma (kuri varo jo pikapą ir visureigį) ir RCV komercinis furgonas, ir kad jis yra elektros varikliuose. Rezultatas yra toks, kad „Rivian“ dabar tikisi baigti 2024 m., kai pagamins nuo 47 000 iki 49 000 transporto priemonių, tai yra didelis žingsnis nuo tikslo – 57 000, kurį jis reklamavo dar liepos mėnesį.
Bendrovė trečiąjį ketvirtį taip pat pristatė mažiau elektromobilių nei antrąjį ketvirtį. Trečiąjį ketvirtį į klientų rankas pateko tik 10 018 „Rivian“ automobilių, o antrąjį ketvirtį – 13 970. Ji nepateikė paaiškinimo, kodėl sumažėjo pristatymas, tačiau „Rivian“ teigia vis dar tikintis, kad gali pasiekti visų metų tikslą – pristatyti nuo 50 500 iki 52 000 transporto priemonių.
Bėdos Rivianui kyla pavojingu metu. Apskritai, bendrovės žvilgsnis yra nukreiptas į savo pigesnio R2 visureigio pristatymą 2026 m. Tačiau „Rivian“ jau susidūrė su tuo, kad 2024 m., palyginti su 2023 m., greičiausiai bus palyginti lėtesni augimo metai. Todėl tai kainavo – taupantis stūmimas. Vasario mėnesį ji atleido 10 % savo darbuotojų ir atidėjo planus statyti visiškai naują objektą Gruzijoje. Jis taip pat neseniai atnaujino savo R1T pikapą ir R1S visureigį, supaprastindamas jų dizainą, kad būtų galima prarasti mažiau pinigų kiekvieną kartą parduodant.