Sveiki sugrįžę į „TechCrunch“ mobilumas — jūsų centrinis centras naujienoms ir įžvalgoms apie transporto ateitį. Prisiregistruokite čia nemokamai – tiesiog spustelėkite „TechCrunch Mobility“!
„TechCrunch Disrupt 2024“ baigtas! O koks viesulas tai buvo. Kai kurie akcentai? Zoox įkūrėjas ir CTO Jesse Levinson pasvėrė, ar Tesla Robotaxis startuos kitais metais Kalifornijoje („ne“ ir jis paaiškina, kodėl) ir padarė reikšmingą pranešimą apie savo įmonę. Tuo tarpu Rivianasprograminės įrangos vadovas Wassym Bensaid minėti mygtukai yra anomalija (ateitis yra balsas) ir suteikė mums šiek tiek daugiau informacijos apie tai, kur gali baigtis bendros Rivian ir VW įmonės sandorio vaisiai. Užuomina: Scout Motors.
Pasiilgote interviu? Čia yra visas interviu su Levinsonu ir su Bensaidu.
Žinoma, buvo daug daugiau, įskaitant GM pirmininkas ir generalinis direktorius Merė Barakuris interviu pasauliniam vadovaujančiam redaktoriui daug dėmesio skyrė AV, Kinijai ir EV Mattas Rosoffas. Viena vertus, ji vis dar mato ateitį, kai GM gamins autonominę transporto priemonę be vairo ar pedalų (RIP, Origin). Visą interviu galite pažiūrėti čia.
Ir kaip aš galėjau pamiršti, BANF pateko į „Startup Battlefield“ 20 geriausių.
Mažas paukštelis
Mažas paukštelis mums papasakojo apie kažkokį darbo judėjimą Rivianas. Tiksliau, Rivian akumuliatorių gamybos inžinerijos vadovas Kentonas Harrisas paliko įmonę ir dabar yra pasaulinis vyriausiasis inžinierius Fordas.
Turite mums patarimo? El. paštu Kirsten Korosec adresu kirsten.korosec@techcrunch.com, Sean O'Kane adresu sean.okane@techcrunch.com arba Rebecca Bellan adresu rebecca.bellan@techcrunch.com. Arba peržiūrėkite šias instrukcijas, kad sužinotumėte, kaip susisiekti su mumis naudojant šifruotas pranešimų siuntimo programas arba SecureDrop.
Pasiūlymai!

Prisiminkite, kada Waymo vasarą surinko 5 mlrd. Na, dabar įmonės turas yra šiek tiek didesnis. Bendrovė užbaigė 5,6 mlrd. USD vertės C serijos finansavimo etapą, kuriam vadovavo patronuojanti bendrovė „Alphabet“, o prie jo prisijungė Silicio slėnio rizikos įmonės.
Waymo buvo mama apie specifiką ir tik pasakė, kad tai buvo „kelerių metų“ įsipareigojimas. Prie turo prisijungė Andreessenas Horowitzas, Silver Lake, Fidelity, Tiger Global, Perry Creek ir T. Rowe Price. Waymo atsisakė pasakyti, kiek kiekvienas investavo.
Primename, kad tai yra antrasis „Alphabet“ dukterinės įmonės išorės lėšų rinkimo etapas ir pirmasis po 2,25 mlrd. USD B serijos 2020 m., kuri galiausiai išaugo iki 3,2 mlrd. USD.
Gerai, tai buvo ne mano bingo kortelėje ir kažko aš praleidau, o VC Reilly Brennan pastebėjo jį (ir pasidalijo savo informaciniame biuletenyje). Taikomoji intuicija įsigijo IP Vaiduoklių autonomijaAV startuolis, kuris buvo uždarytas anksčiau šiais metais.
Begalinės mašinosNiujorke įsikūręs startuolis, kuriantis kiberpanko įkvėptą elektrinį paspirtuką, surinko 9 mln.
Joby Aviationelektrinių vertikalių kilimo ir tūpimo transporto priemonių startuolis, paskelbė viešą pasiūlymą parduoti iki 200 mln. USD savo paprastųjų akcijų. Joby sakė, kad panaudos pajamas, gautas kartu su turimais pinigais, savo sertifikavimo ir gamybos pastangoms finansuoti, pasiruošti komerciniam paleidimui 2025 m. ir panaudoti bendram apyvartiniam kapitalui.
Tai daugiau negyvas sandoris: elektrinių orlaivių paleidimas Lelija pasakė, kad ji bus uždaryta, nes nepavyks surinkti pinigų iš Vokietijos vyriausybės. Pateikta paraiška buvo pateikta po daugybės nesėkmių, susijusių su Vokietijos kompanija, kuri kadaise buvo numylėtinė besikuriančios elektrinių orlaivių pramonėje. Priminimas: „Lilium“ iš investuotojų surinko daugiau nei 1 milijardą JAV dolerių, kol 2021 m. pasirodė biržoje „Nasdaq“ biržoje, atvirkštiniu susijungimu su „blank-check“ bendrove SPAC Qell.
Trečiosios bangos automatikaautonominių didelio pasiekiamumo šakinių krautuvų, varomų Shared Autonomy, kūrėjas, surinkęs 27 mln. USD per C serijos etapą, kuriam vadovavo Toyota fondas Woven Capital. „Innovation Endeavors“, „Norwest Venture Partners“ ir „Qualcomm Ventures“ taip pat prisijungė prie šio etapo, todėl bendras kapitalas buvo pritrauktas iki 97 mln.
WeRide praėjusią savaitę debiutavo Nasdaq biržoje ir prisijungė prie vis daugėjančių Kinijos įmonių, patenkančių į užsienio rinkas. Autonominės transporto priemonės startuolis surinko 440,5 mln. USD, o jo vertinimas dabar viršijo 4 mlrd. Įspūdinga, bet mažiau nei 5 milijardai dolerių, kurių bendrovė siekė.
Nuliselektrinių motociklų įmonė, šiuo metu baigia naują finansavimo etapą, skirtą šiek tiek daugiau nei 120 mln. „Zero“ iki šiol pardavė apie 100 mln. USD akcijų iš dviejų neatskleistų investuotojų.
Įspūdingi skaitiniai ir kitos smulkmenos

Autonominės transporto priemonės
Auroros inovacijos atidėjo komercinio savaeigių sunkvežimių pristatymą iki 2025 m. pavasario.
„Disrupt“ metu vyriausioji redaktorė Connie Loizos apklausė investuotoją Vinodas Khosla o transportas iš tikrųjų atsirado. Jis paminėjo startuolį, į kurį investavo, pavadinimu Glydways. Jis mano, kad „Glydways“, kurianti asmeninius autonominius įrenginius, skirtus veikti siauruose, tam skirtuose keliuose, per ateinančius 25 metus gali pakeisti daugumą automobilių daugumoje mūsų miestų. Atsakymas nėra robotaksė.
„Tai skamba radikaliai, bet šie verslininkai nori, kad tai įvyktų, ir aš esu gana tikras, kad tai įvyks, ir tai nėra roboatxis; tai ne Waymo. Tai daug geresnis sprendimas“.
Elektromobiliai, įkrovimas ir akumuliatoriai
Scout MotorsVolkswagen grupės spinoffas pristatė du elektromobilius, kurie, tikimasi, prikaustys amerikiečių pirkėjus moderniu ir tvirtu stiliumi, sumenkinančiu skaitmeninį ir apimantį mechaninį. Tačiau bendrovė taip pat papildė savo visiškai elektrinį visureigį „Scout Traveler“ ir „Scout Terra“ sunkvežimį, kuriame bus įmontuotas dujomis varomas generatorius. Kaip manote, kuris parduos geriau? Turiu savo minčių, bet turėsime palaukti iki 2027 m. (kai transporto priemonės bus pradėtos gaminti), kad sužinotume.
Tesla 25 000 USD vertės EV šlepetės, paaiškino.
Važiavimo paslaugos, automobilių dalijimasis ir nuoma
Kyteautomobilių nuomos startuolis, kuris save vadina „geriausia alternatyva Hertz“, traukiasi iš beveik visų pagrindinių JAV rinkų ir sumažino savo darbuotojų skaičių maždaug per pusę, siekdamas išgyventi po to, kai anksčiau ištyrė išpardavimą. metų.
Lyft sutiko su Federalinės prekybos komisijos pasiūlytu 2,1 mln.
Įvairūs
Jonas McNeillasbuvęs Tesla prezidentas ir buvęs Lyft COO, kuris dabar yra VC įmonės DVx Ventures generalinis direktorius, Pasaulio verslo forume kalbėjo apie inovacijas atimant. Jis taip pat papasakojo apie „Tesla robotaxi“ ir tai, kodėl EV startuoliai žlunga.
Šios savaitės ratai

Prieš pat „TechCrunch Disrupt 2024“ perėjau į Zoox Centrinė būstinė Foster Sityje, Kalifornijoje, išbandyti savo pagal užsakymą pagamintą robotaksi. Kad būtų aišku, tai buvo gana trumpas važiavimas nuo vieno Zoox pastato iki kito maždaug mylios atstumu.
Tačiau robotaksi susidūrė su eismu, posūkį į dešinę įveikė raudonai ir neapsaugotą kairę ir pasiekė greitį, viršijantį 35 mylias per valandą. Jis nebuvo trūkčiojantis ir per tą trumpą važiavimą sistema manevravo užtikrintai. Kitas žingsnis? Zoox įkūrėjas ir CTO Jesse Levinson scenoje man pasakė, kad bendrovė ketina pradėti siūlyti pasivažinėjimus savo robotaksi viešaisiais keliais San Franciske ir Las Vegase.
Kas yra „Šios savaitės ratai“? Tai galimybė sužinoti apie skirtingus mūsų bandomus transporto produktus, nesvarbu, ar tai elektrinis ar hibridinis automobilis, elektroninis dviratis ar net važiavimas autonomine transporto priemone.