„WhatsApp“ dabar leidžia mažoms įmonėms Indijoje užsiregistruoti „Meta Verified“ ženkleliui ir suteikia joms galimybę siųsti pritaikytus pranešimus klientams.
Indijoje veikia daugiau nei 65 milijonai mažų ir vidutinių įmonių, tačiau tik apie 5 milijonai iš jų parduoda internetu, teigiama gegužę paskelbtoje bendroje Meta ir Bain & Company ataskaitoje. Bendrovė stengiasi kuo geriau išnaudoti šią rinkos galimybę reklamuodama „WhatsApp Business“, nes programėlę didžioji dauguma indų naudoja susirašinėjimui, todėl ji tapo palankiu būdu mažoms įmonėms susisiekti su klientais.
Bendrovė teigė, kad „Meta Verified“ prenumeratos suteikia „Whatsapp Business“ vartotojams prieigą prie tokių funkcijų, kaip galimybė kurti tinkintus „WhatsApp“ puslapius, kuriuos galima rasti žiniatinklyje, kelių įrenginių palaikymas ir kelios darbuotojų paskyros.
„Meta Verified“, skirta „WhatsApp Business“, Indijos vartotojams kainuoja maždaug 8 USD (apie 639 ₹) per mėnesį.
Be „Meta Verified“, mažos įmonės, naudojančios „WhatsApp Business“, dabar gali suplanuoti ir siųsti klientams pritaikytus pranešimus – pagalvokite apie susitikimo priminimus, gimtadienio linkėjimus ar naujienas apie išpardavimą – už mažiau nei rupiją už pranešimą. Įmonės taip pat gali įtraukti klientų vardus ir pridėti tinkinamus raginimo veikti mygtukus.
Praėjusį rugsėjį „Meta“ pradėjo verslo paskyrų „Instagram“ ir „Facebook“ patvirtinimo programą.
„WhatsApp“ taip pat pradeda iniciatyvą „WhatsApp Business Yatra“ („WhatsApp Business Tour“ hindi kalba), kurios metu įmonė lankysis ir reklamuos paslaugą 2 ir 3 lygio šalies miestuose, siekdama teikti asmenų mokymas mažoms įmonėms.
„Vykdydami šią iniciatyvą apmokysime mažas įmones susikurti savo WhatsApp Business paskyras, kurti katalogus, mokyti jas, kaip nustatyti skelbimus, paspaudžiančius „WhatsApp“, ir dar daugiau. Taip pat savo svetainėje sukursime išteklių centrą, kuris veiks kaip greitos prieigos mokymo centras šioms įmonėms“, – teigė bendrovė.