Rudenį išbandžiusi tiesioginių vaizdo įrašų funkcijas, naujienlaiškių platforma „Substack“ antradienį paskelbė, kad nuo šiol tiesioginę transliaciją gali pasiekti visi leidėjai. Ši nauja funkcija leidžia kūrėjams bendrauti su savo žiūrovais ir bendradarbiauti su kitais leidėjais.
Tiesioginės transliacijos įvedimas rodo, kad „Substack“ seka kitų platformų, tokių kaip „Instagram“ ir „TikTok“, pėdomis. Atsižvelgiant į gresiantį „TikTok“ draudimą JAV, šis papildymas ateina laiku ir suteikia kūrėjams naują būdą susisiekti su savo auditorija.
Norėdami naudotis tiesioginio vaizdo įrašo funkcija, vartotojai turi turėti bent 10 nemokamų prenumeratorių programoje. Norėdami surengti tiesioginį vaizdo įrašą, vartotojai gali spustelėti oranžinį pliuso mygtuką pagrindiniame puslapyje ir pasirinkti „Tiesiogiai“. Pridėję vaizdo įrašo pavadinimą, vartotojai gali pakviesti svečius prisijungti prie srauto arba paspausti mygtuką „Pradėti tiesiogiai“, kad pradėtų transliuoti.
Pasibaigus tiesioginei transliacijai, leidėjai gauna visą seanso įrašą, kurį vėliau gali paskelbti kaip įrašą Notes, kad prenumeratoriai, kurie jo praleido, galėtų pasivyti. Be to, „Substack“ siūlo AI sukurtus klipus, skirtus bendrinti socialinėje žiniasklaidoje.
„Substack“ nuolat buvo informacinių biuletenių talpinimo platforma, tačiau pastaraisiais metais ji išplėtė savo pasiūlymus, įtraukdama vaizdo įrašų palaikymą keliuose savo produktuose. Tai prasidėjo nuo to, kad leidėjai galėjo įkelti arba įrašyti vaizdo įrašus tiesiai į savo įrašus, o vėliau įtraukė vaizdo įrašų palaikymą pokalbiams ir pastaboms.
Platforma pradėjo eksperimentuoti su tiesioginiu vaizdo įrašu rugsėjį, iš pradžių teikdama įrankį bestseleriams, kurie yra kūrėjai, turintys šimtus ar daugiau prenumeratorių.