Praėjus ketveriems metams po to, kai „Kickstarter“ istorijoje buvo pradėta (tuometinė) pelningiausia bendro finansavimo kampanija, „Pebble“ staiga baigėsi. Aparatūros startuolis uždarė 2016 m. Pateikiant nemokumą, prieš tai parduodant „Fitbit“. Fitneso stebėjimo milžinas pastatė daug „Ionic Smartwatch“ su buvusių akmenukų pagalba kartu su novatorišku programinės įrangos kamine.
Pirmasis „Apple Watch“ pasirodė 2015 m. Viduryje, eidamas į kambarį išsiurbti didžiąją dalį deguonies. Vis dėlto tai būtų labai per daug supaprastinta situacija, kad manytų, jog tai buvo tik dar vienas „Sherlocking“ atvejis. Galų gale „Apple“ padidino visuomenės susidomėjimą ir galiausiai sudarė sceną daugybei kitų išmaniųjų laikrodžių.
Galima teigti, kad Pebble'as buvo prakeiktas įžvalgoje ir buvo tiesiog per anksti iki erdvės. Įkūrėjas ir generalinis direktorius Ericas Migicovsky tvirtins, kad dėl sparto bendrovės augimo ir bruožų plėtros Pebble'as pamiršo savo pradinę viziją. Tai tikrai nebūtų pirmas kartas, kai toks likimas buvo nukirptas aparatūros startuolio.
Praėjus aštuoneriems metams po to, kai pardavė įmonę „Fitbit“, Migicovsky yra pasirengęs antrajam turtui. „Mes paleidžiame„ Pebble “iš naujo“, – jis pasakojo „TechCrunch“ su didžiuliu šypsniu pirmadienio keitimo skambučiu. Tačiau tai taip pat yra per didelis supaprastinimas. Galų gale, po penkerių metų po startuolio įsigijimo, „Fitbit“ buvo parduotas „Google“. Nors „Pebble“ prekės ženklo kūrimas galiausiai išblėso, kai įmonė buvo įsisavinta pirmą kartą, programinės įrangos milžinė vis dar priklauso technologijai ir visam jos IP.
Vis dar „Idea“ etape, „Migicovsky“ planuojamai įmonei reikia naujo pavadinimo-to, ko „Beepper“ įkūrėjas ir buvęs „Y-Combinator“ partneris dar nėra visiškai susidūręs. Jo sprendimas pranešti apie „Pebble 2.0“ kūdikystėje yra masiškai išankstinio sprendimo, kurį „Google“ paskelbė pirmadienį, rezultatas.
Nors jis, matyt, neketina atsisakyti „Pebble“ kaip prekės ženklo, „Google“ grąžina savo šaknis, atvirai pateikdama „Smartwatch“ prekės ženklo programinės įrangos kaminą. Nors buvę „Pebble“ darbuotojai liko laive „Google“, nes įmonė išpilo daugiau išteklių į savo „Smartwatch“ operacinę sistemą „Wearos“, neaišku, kiek „Pebble“ technologijos yra tokiuose produktuose kaip „Pixel Watch“, jei tokių yra.
„Tai yra dalis„ Google “pastangų padėti ir palaikyti savanorius, kurie susibūrė išlaikyti„ Pebble Watches “funkcionalumą po to, kai 2016 m. Originali įmonė nutraukė operacijas“, – rašo „Google“ tinklaraščio įraše.
Prieiga prie „Pebbleos“ „Google“ atidaro duris į naują trečiųjų šalių aparatūros duris. „Migicovsky“ bevardis „Smartwatch Startup“ yra pirmasis tame sąraše. Įkūrėjas pasakoja „TechCrunch“, kad jis visą darbo dieną yra įmestas į projektą ir galės pagreitinti daiktus, kai atsidarys prieiga prie „Pebbleos“. Tačiau jis šiuo metu yra vienintelis jo darbuotojas, nors apie kovo mėnesį planuojama pateikti kitą.
„Startup“ tikslai yra nuolankūs. Migicovsky sako, kad jis tiesiog nori padaryti norimą laikrodį, atsižvelgiant į tai, kad iki šios dienos jis nešioja akmenuką, kuris dabar yra dešimtmečio amžiaus. „Aš išbandžiau visa kita“, – sako jis. „Aš turiu labai aukštus standartus“.
Remiantis nauju tinklaraščio įrašu apie Migicovsky asmeninę svetainę: Tai yra, tai yra:
- Visada ant elektroninio popieriaus ekranas (jis atspindi, o ne išmetamąjį.
- Ilgas akumuliatoriaus veikimo laikas (reikia įkrauti. Tai erzina, kad keliaujant reikia papildomų kabelių)
- Paprasta ir graži vartotojo patirtis aplink pagrindinį funkcijų rinkinį, kurį reguliariai naudoju (pasakojimo laikas, pranešimai, muzikos valdymas, aliarmai, orai, kalendorius, miego/žingsnių stebėjimas)
- Mygtukai! (žaisti/pristabdyti/praleisti muziką mano telefone nežiūrint į ekraną)
- Nulaikoma (matyt, jūs net negalite parašyti savo „Apple Watch“ laikrodžių veidų? Tai laukinė. „Pebble App“ parduotuvėje buvo> 16K laikrodžių veidai!)
Per savo palyginti trumpą gyvenimą „Pebble“ pardavė 2 milijonus išmaniųjų laikrodžių. Tai įspūdingas žygdarbis „Aparatūros startuolių pasaulyje“, tačiau galiausiai nepakanka, kad išlaikytų reikiamą impulsą.
Nepaisant savo laiko YC, Migicovsky neketina surinkti VC fondų. Jis taip pat neketina grįžti prie „Kickstarter“ modelio, kuris pirmą kartą sukėlė „Pebble“. Šiuo metu jis finansuoja projektą ir sako, kad planuoja jį kurti kukliai, remdamasis vartotojų susidomėjimu.
Kalbant apie tai, ar auditorija lieka „Pebble“ post-Apple Watch pasaulyje, jis juokauja: „Mūsų yra bent dešimtys mūsų“. Jis pažymi, kad prekės ženklas vis dar vadovauja savo aktyviam subredditui, praėjus aštuoneriems metams po to, kai uždarė duris. Maža perpardavimo rinka pakilo aplink senesnius įrenginius, nors, kaip jums gali pasakyti visi, kurie per pastaruosius du dešimtmečius nusipirko vartotojo elektronikos gabalą, aparatinė įranga trunka amžinai.
Migicovsky planuoja įmonę patenkinti konkrečius tų, kurie nori tiksliai to, ką jis išdėstė savo tinklaraščio įraše, poreikius. Sunku pasakyti, kiek žmonių trokšta nutraukto produkto pasaulyje, kuriame „Apple“ dramatiškai pakeitė vartotojų lūkesčius, tačiau jis lažinasi, kad jis nėra vienas savo noruose.
„Tai yra aistros projektas. Man labai įdomu kurti laikrodį “, – sako Migicovsky, kurdamas startuolį, kad sukurtų produktą, kurį jis nori dėvėti. „Mes tai padarysime.“
Nepaisant to, kad buvo pradinėje stadijoje, Migicovsky aplankė Šenzeną, norėdamas išspręsti dabartinę gamybos būklę. „Pasirodo, kad aparatinė įranga yra daug lengvesnė, nei buvo prieš 10 metų“, – sako jis. „Nebuvo išmaniųjų laikrodžių gamyklų. Mes turėjome pasakyti gamykloms, ką daryti. “
Jis taip pat sako, kad jaučiasi įsitikinęs dėl mažo startuolio sugebėjimo sukurti naują akmenuką dabartinei erai. „Sunkioji dalis yra programinė įranga“.
Atidarydama „Pebbleos“, „Google“ šiek tiek palengvino.