„Financial Times“ rašo, kad „OpenAI“ žaidžia su reklama. Finansų direktorė Sarah Friar laikraščiui sakė, kad ji sveria skelbimų verslo modelį ir planuoja „apgalvoti“ kada ir kur rodomi skelbimai. Tolesniame pareiškime Friar pabrėžė, kad „nėra aktyvių planų siekti reklamos“, tačiau atrodo, kad idėja yra svarstoma. (FT ataskaitoje buvo pabrėžta, kad neseniai buvo samdomas aukšto lygio skelbimas: Shivakumar Venkataraman, buvęs Google.)
„ChatGPT“ kūrėjas iki šiol rėmėsi prenumeratos, kad palaikytų savo generuojamųjų AI įrankių kūrimą. Tačiau šių modelių gamybos ir aptarnavimo kaina yra nepaprastai didelė, o yra tik tiek milijardų dolerių, kad investuotojai gali būti pasirengę paleisti į ugnį.
Vis dėlto šis žingsnis atrodo nepatogus OpenAI įkūrėjui Samui Altmanui. Neseniai Harvardo verslo mokykloje vykusiame pokalbyje prie židinio, paklaustas, ar įmonė gali pritaikyti skelbimus, kad praplėstų prieigos galimybes, jis pasakė, kad tai būtų „paskutinė išeitis… Nesakau, kad OpenAI niekada nesvarstytų skelbimų, bet aš to negalvoju. kaip jie apskritai, ir manau, kad „ads-plus-AI“ man kelia nerimą.