„TechCrunch Disrupt“ komanda sėdi priekyje ir centre ir įnirtingai rašo prie mūsų nešiojamų kompiuterių, kad realiuoju laiku skelbtų naujienas iš įspūdingų garsiakalbių, tokių kaip NFL gynėjas įkūrėjas Colinas Kaepernickas, „Perplexity AI“ įkūrėjas Aravindas Srinivasas ir Ashtonas Kutcheris. Esame gerai sutepta mašina. Kai kurie rašytojai rašė apie Disrupt nuo senų laikų, kol Meta nebuvo Meta, o laida „Silicio slėnis“ mums nesuteikė nemokamos rinkodaros visą gyvenimą (ačiū, HBO). Ir vis dėlto šiais metais net ilgiausiai dirbantys „TechCrunch“ redaktoriai buvo šiek tiek atitraukti nuo nuostabių papuošalų, puošiančių sceną. Taigi tie iš jūsų, kurie buvo labiau susikoncentravę ties šių pokalbių su įtakingais technologijų žaidėjais esme, nesijaudinkite. Štai: mūsų mirganti geriausių „TechCrunch Disrupt“ žaidimų apžvalga.
Mattas Mullenwegas, „Automattic“ įkūrėjas ir generalinis direktorius
Google, jei klausotės, siūlau kitą Google Lens reklamą. Taigi, įsivaizduokite, grupė „TechCrunch“ rašytojų stebi, kaip jų vyriausiasis redaktorius veda apgalvotą, informatyvų pokalbį su Mattu Mullenwegu, „WordPress“ įkūrėju, kuris buvo naujienose apie savo kovą su WP Engine. Tačiau beveik toks pat įdomus kaip Mullenwego komentarai scenoje yra jo laikrodis, 240 000 USD mados pareiškimas. Remiantis dizainerio Maximiliano Büssero tinklalapiu, vien laikrodžio safyro detalės pagaminamos per 185 valandas. Kaip tiksliai išsiaiškinome, kokią blingą Mullenwegas vilkėjo? Teisingai, Google. Ieškodami naudojome „Circle“.
Kodėl šis laikrodis, įkvėptas KittyHawk lėktuvo dizaino, toks brangus? Dizainerės svetainėje rašoma: „Kiekvienas komponentas ir forma turi techninę paskirtį; nieko nėra perteklinio ir kiekviena linija bei kreivė dera poetiškai. Šarnyriniai antgaliai užtikrina aukščiausią komfortą. Gerai įskaitomas laikas yra papildoma nauda.
Taip, juokinga pirkti apyrankę už namo kainą. Bet ei, mes visi kartais išleidžiame impulsyviai – pavyzdžiui, šį savaitgalį bakalėjos parduotuvėje išleidau papildomus 2 USD, kad nusipirkčiau pjaustytų mangų. Tai neabejotinai toks pat lengvabūdiškumas.
Mary Barra, „General Motors“ pirmininkė ir generalinė direktorė
Kas žavi Mary Barra blinge, yra jo naudingumas. Ant kiekvienos rankos ji turi po vieną žiedą su deimantu, tačiau po aukščiausios klasės švarkelio švarko rankove (ar tai yra tas?) matome, kad išlenda Apple Watch. „Barra“ papuošalų pasirinkimas rodo šiuolaikinio generalinio direktoriaus vaidmens dvilypumą: išorėje turite atrodyti dailiai ir elegantiškai, tačiau kai niekas nemato, vis tiek turite būti efektyvūs ir patikimi. Ir, kaip ir mano Apple Watch SE ir jo nuviliantis akumuliatoriaus veikimo laikas, jūs negalite išgyventi, nebent kiekvieną vakarą įkrausite akumuliatorių.
Denise Dresser, „Slack“ generalinė direktorė iš „Salesforce“.
„Slack“ generalinė direktorė Denise Dresser gauna keletą stiliaus taškų: jos žiedai yra ne tik blingai, kaip masyvus vestuvinis žiedas, galintis konkuruoti su Mullenweg lėktuvo laikrodžiu. Dresser's bling turi šiek tiek nuotaiką. Vienas žiedas yra didelis auksinis kvadratas, kuriame, atrodo, gali būti kaštoninės spalvos juosta arba tai gali būti šviesos atspindys. Mes galime niekada nežinoti. Kitas žiedas… Noriu pasakyti, kad atrodo kaip aštuonkojo antspaudas, bet negaliu pasakyti.
Tony Fadell, „Nest“ įkūrėjas
„Nest“ įkūrėjo Tony Fadell interviu „Disrupt“ buvo sprogstamasis – jis šaudė į Samą Altmaną, bet taip pat negalėjome atitraukti žvilgsnio nuo jo didelio rubino žiedo. Deja, „Google Lens“ čia tuščia, nors mūsų šaltinio vaizdas yra gana aiškus. Šis žiedas gali būti 8 400 USD vertės dizainerio žiedas – tai taip pat gali būti „Amazon“ už 10 USD kainuojantys bižuterija. Tiesa tikriausiai yra kažkur arčiau vidurio.
Erin Foster, „Favorite Daughter“ įkūrėja
Erin Foster jau buvo gerai žinoma dėl įvairių užsiėmimų su seserimi Sara, įskaitant populiarią podcast'ą, drabužių liniją ir rizikos įmonę. Ji ir jos sesuo netgi buvo „Bumble“ kūrybos vadovai. Tačiau dabar Erin Foster pasiekė naują šlovės lygį: ji yra „Netflix“ laidos „Nobody Wants This“ kūrėja, kuri išliko „Netflix“ topų viršuje nuo pat premjeros rugsėjį.
Kuo Foster televizijos rašymo sėkmė yra susijusi su jos blingu? Tai ne tik žiedas: tai vestuvinis žiedas. Centrinį romaną „Niekas to nenori“ – sekso podcasterę ir rabiną – iš dalies įkvėpė jos pačios patirtis, įsimylėjus žydą ir naršant tarp jų kultūrinių skirtumų. Jei vyksta vestuvės „Niekas to nenori“, galime tik tikėtis, kad Kristen Bell personažo žiedas bus toks pat įspūdingas.
Jingna Zhang, „Cara“ įkūrėja ir generalinė direktorė
Jingna Zhang yra ne tik socialinės platformos „Cara“ įkūrėja. Ji menininkė. Ir kaip menininkė, ji šiek tiek išmano stilių – juk jos nuotraukos pasirodė pasauliniuose mados žurnaluose, tokiuose kaip „Vogue“, „Elle“ ir „Harper's Bazaar“. „Disrupt“ ji renkasi žvilgsnį, kuris išryškina jos papuošalus: visi juodi, nuo galvos iki kojų, išskyrus didelį blizgantį papuošalą ant kairės rankos.
Brandie Nonnecke, CITRIS politikos laboratorijos direktorius
Brandie Nonnecke gali būti akademikė, bet jos gerumas yra svarbus – tai suteikia kadenciją. Jos auksiniai, raukšlių efekto auskarai gali būti iš bet kur – stilius yra gana populiarus, pradedant pigiais „Shein dupes“, baigiant vidutinės klasės paauksuotomis smeigėmis ir baigiant brangesnėmis dizainerio išvaizdomis, kurių, norėčiau, kad nebūčiau ką tik atradusi. nes dabar norėčiau, kad turėčiau 400 USD šiems auskarams nusipirkti.
Nonnecke studijuoja ir moko dirbtinio intelekto politiką, o jei skaitote tai, Brandie, turiu gerų naujienų: „Google Lens“ neįsivaizduoja, iš kur yra jūsų žiedas, ir, išskyrus Mullenwego laikrodį ir Barros striukę, jis pasirodė labai nenaudingas. rašant šį įrašą. Galbūt mūsų robotų viršininkai neprisileidžia prie mūsų taip greitai, kaip mes įsivaizdavome.