Praėjus dienai po to, kai „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas prabilo apie savo naujausią socialinės žiniasklaidos eksperimentą „Treads“ pasiekė „beveik“ 200 milijonų vartotojų per bendrovės 2024 m. antrojo ketvirčio pajamų skambutį, platforma pasiekė etapą.
„Instagram“ vadovas Adamas Mosseri patvirtino, kad „Twitter“ konkurentas pasiekė 200 mln. aktyvių vartotojų, paskelbdamas įrašą „Threads“. Meta prireikė vos 13 mėnesių, kad pasiektų figūrą.
„Džiaugiuosi galėdamas pasidalinti, kad @threads įveikėme 200 mln. etapą“, – rašė Mosseri. „Tikiuosi, kad gijos gali įkvėpti idėjas, kurios suburia žmones ir ši nuostabi bendruomenė toliau auga.
„Threads“ augimas buvo stiprus. Į tekstą orientuota socialinės žiniasklaidos platforma, kuri buvo paleista 2023 m. liepos mėn., 2024 m. balandį pasiekė 150 mln. vartotojų, o liepą per vienerių metų sukaktį pasiekė 175 mln. vartotojų, o po kito augimo spurtas po mėnesio pasiekė 200 mln.
Palyginimui, pagrindinis Threads konkurentas X (buvęs Twitter) savininko Elono Musko teigimu, gegužės mėnesį turėjo daugiau nei 600 mln. Senojo „Twitter“ žlugimas, Muskui keičiant kryptį, kuris atstūmė daugybę ilgamečių vartotojų, buvo pradinis postūmis „Meta“ paleisti „Threads“, kad pasiūlytų vartotojams alternatyvią erdvę diskusijoms internete.
Praėjusiais metais Zuckerbergas pasiūlė, kad „Threads“ turi „gerą galimybę“ tapti platforma, turinčia daugiau nei milijardą vartotojų. Paskutiniame skambutyje dėl pajamų „Meta“ generalinis direktorius taip pat apibūdino platformą kaip gerą augimo trajektoriją.
„Mes nuolat darome pažangą kurdami tai, kas atrodo, kad tai bus dar viena svarbi socialinė programa. Ir mes matome gilesnį įsitraukimą“, – sakė jis ir pridūrė: „Esu labai patenkintas trajektorija čia“.
Zuckerbergas pridūrė, kad, be pristatymo funkcijų, bendrovė tobulina Threads turinio rekomendacijų sistemą.