„Firefly Aerospace“ pritraukė didžiulį vėlyvojo etapo finansavimą, nes ruošiasi paleisti Mėnulį vėliau šiais metais ir pirmajai savo erdvėlaivio „Elytra“ misijai kitais metais.
175 mln. USD vertės D serija, pagal kurią „Firefly“ vertė viršija 2 mlrd. USD, matyt, buvo uždaryta per mažiau nei du mėnesius, parodydama tikėjimą naujuoju bendrovės generaliniu direktoriumi – aviacijos ir kosmoso vadovu Jasonu Kimu, kuris buvo paskirtas į šias pareigas spalio 1 d. anksčiau vadovavo „Boeing“ palydovų gamintojui „Millennium Space Systems“.
„Firefly“ taip pat planuoja panaudoti dalį naujo kapitalo, kad pereitų prie visos Alpha raketos gamybos ir paspartintų vidutinio paleidimo transporto priemonės, kurią ji kuria kartu su „Northrop Grumman“, kūrimą. Nuo 2021 m. rugsėjo mėn. „Firefly“ paleido „Alpha“ penkis kartus, tačiau tik trys iš jų sėkmingai iškėlė naudinguosius krovinius į orbitą. Bendrovė pasiekė naują rekordą su trečiąja Alfa misija 2023 m. rugsėjį; pavadinta Victus Nox, misija pademonstravo greito paleidimo galimybes – „Firefly“ raketą „Alpha“ paleido vos 27 valandas po to, kai gavo žalią šviesą iš JAV kosminių pajėgų. (Bendrovė buvo panaudota antrajai „greito reagavimo“ misijai, kuri bus pradėta kitais metais.)
Naujoji sostinė padės „Firefly“ įvykdyti likusias manifeste nurodytas užduotis, įskaitant susitarimą su „L3Harris“ iki 20 paleidimų nuo 2027 m., o su „Lockheed Martin“ – dėl 15 įsipareigojimų iki 2029 m.
Paskutiniam padidinimui vadovavo naujas investuotojas RPM Ventures, kuriame dalyvavo esami investuotojai ir papildomi nauji investuotojai GiantLeap Capital ir Human Element. Atrodo, kad šis vėlesnio etapo sandoris yra šiek tiek išimtis RPM, kuri savo svetainėje teigia, kad maždaug 75% jos investicijų yra A serijos įmonėse.
Remiantis naujausia JK įsikūrusios įmonės „Seraphim Space“ ataskaita, šis turas išsiskiria kaip vienas iš nedaugelio didelių vėlyvojo etapo sandorių kosmoso sektoriuje šiais metais, kuriame daugiausia vyravo aktyvumas pradiniame ir A serijos etapuose. Tai visiškai prieštarauja laikotarpiui tarp 2019–2021 m., per kurį daugiau nei pusė viso rizikos finansavimo buvo skirta D+ serijos įmonėms.