„Netflix“ į savo žaidimų biblioteką prideda naują pavadinimą: kasdienį žodžių galvosūkį, kuris yra klaikiai panašus į daugelį kitų jau egzistuojančių žaidimų mobiliesiems.
Spalį paskelbta, kad transliavimo milžinas susivienijo su TED, gerai žinoma ne pelno žiniasklaidos organizacija, kad pristatytų naują kasdienį žodžių dėlionės žaidimą TED Tumblewords. Šiame žaidime žaidėjai slysta sumaišytų raidžių eilėmis ant trijų po trijų tinklelio, kad sudarytų žodžius, sukurdami kuo ilgesnius žodžius ir uždirbdami taškų.
Žodžių galvosūkių rinka yra labai prisotinta ir akivaizdu, kad Tumblewords įkvėpė kiti populiarūs mobilieji žaidimai, tokie kaip Word Cookies, Words With Friends ir, svarbiausia, The New York Times priklausantis Wordle. „Wordle“ jau turi keletą kopijų, įskaitant „Quordle“ ir „Heardle“, taip pat vieną „LinkedIn“ nauja žodžių žaidimų kolekcija. Jis taip pat prisijungia prie kito žodinio žaidimo, kurį jau siūlo „Netflix“, pavadinimu „Word Trails“.
Apskritai, „Tumblewords“ mūsų nesužavi, tačiau tai gali būti pasirinkimas tiems, kurie ieško kažko, kas padėtų praleisti laiką ryte keliaujant į darbą ir atgal.
Naujajame „Netflix“ žaidime yra trys skirtingi režimai, kurie visi sukasi apie tą pačią žodžių formavimo koncepciją, naudojant iš viso devynias raides, išdėstytas lentoje, kurią galima perkelti aukštyn ir žemyn arba kairėn ir dešinėn. Kaip ir Scrabble, kiekviena plytelė turi skirtingą taškų vertę, o žaidėjai gali uždirbti papildomų taškų pradėdami žodžius tam tikromis raidėmis. Žaidėjai gali maišyti lentą ne daugiau kaip šešis kartus.
Pirmajame režime „Daily Six“ žaidėjai raginami sudaryti šešis žodžius ir kiekvieną dieną pabandyti įveikti savo aukštą rezultatą. „Daily Ladder“ režimas susideda iš penkių lygių, kuriuos žaidėjai turi pasiekti. Kiekvienam iš jų reikia tam tikro taškų skaičiaus, kad galėtų pasiekti aukštesnį lygį. „Daily Match“ režimas leidžia žaidėjams varžytis su TED robotu. Žaidėjai taip pat gali mesti iššūkį draugams ar nepažįstamiems žmonėms tinkle vykstančiose rungtynėse.
„Netflix“ žaidimas yra labiausiai susijęs su „BitMango“ Word Cookies, kuris buvo išleistas 2016 m. Jis veikia taip, kaip ir galima tikėtis; žaidėjai turi sujungti raides galvosūkių lentoje ir sukurti kuo daugiau žodžių. Po metų, 2017 m., atsirado klonas, pavadintas „Word Connect“, išryškinantis besitęsiančią tendenciją, kad žaidimų kūrėjai mėgdžioja vieni kitus ir naudojasi populiariais pavadinimais.
„Tumblewords“ nukopijuoja „Wordle“ serijos funkciją, kuri skatina vartotojus grįžti kasdien. Žaidėjai gali pasidalinti savo rezultatais su draugais socialinėje žiniasklaidoje, o tai taip pat gali padėti pritraukti daugiau vartotojų.
Tačiau vienas iš būdų, kaip „Tumblewords“ skiriasi nuo kitų, yra tai, kad TED naudoja kolekcines „Žinių korteles“, kuriose yra kitoks įdomus faktas, susijęs su įvairiomis temomis, tokiomis kaip menai, verslas, sveikata ir literatūra. Žaidėjai atrakina ženklelius kiekvieną kartą, kai užpildo kortelių kolekciją.
Nuo šiandien „TED Tumblewords“ dabar galima atsisiųsti „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose. Norėdami žaisti mobiliajame telefone, vartotojai turi turėti „Netflix“ prenumeratą. Tačiau taip pat galima nemokamai žaisti TED.com/games.
Be naujos žodžių dėlionės, „Netflix“ laukia keli žaidimai, įskaitant „Netflix Stories: Outer Banks“, „The Ultimatum: Choices“ ir „Monument Valley 3“. Be to, kuriamas žaidimas, įkvėptas populiarios serijos „Squid Game“. .