Ambasadorius Eladio Carrión žvaigždės pasaulinėje kampanijoje, kurioje yra „Darkoo“, palaikantis naujų spalvų kūrimo pradžią.
Manila, Filipinai – „New Balance“ išdidžiai pristato du šviežius ikoninio 1000 spalvotas spalvas, išskirtinai „Foot Locker“. Šį jaudinantį paleidimą pabrėžia pasaulinė kampanija, kurioje demonstruojamas prekės ženklo ambasadorius ir Lotynų Amerikos „Grammy“ laimėjusį dainininką-dainų autorių Eladio Carrión kartu su talentingu Nigerijos ir Britanijos dainininku-dainų autoriu „Darkoo“. Jų energija ir unikalūs stiliai puikiai įkūnija šių naujų sportbačių dvasią, todėl šis bendradarbiavimas yra kūrybiškumo ir kultūros šventė.
„New Balance“ švenčia dviejų naujų „Colorways of 1000“ išleidimą, pradedant tik „Foot Locker“
Vykdydami šią ištvermingą partnerystę, „New Balance“ ir „Foot Locker“ nuolat didina savo bendradarbiavimo poveikį nuolat besikeičiančiam jaunimo kultūros ir sportbačių subkultūrų kraštovaizdžiui visame pasaulyje. Ši kampanija gražiai apima atskirą „New Balance 1000“ esmę, pagerbiančią jos novatorišką dvasią ir šaknis nuo tūkstantmečio pradžios, kartu švęsdama savo unikalų dizainą, kuris išsiskiria perpildytoje rinkoje.
Pirmą kartą pasirodžiusi 1999 m., „New Balance 1000“ demonstruoja novatorišką dizainą, kuris įkūnija savitą savo laiko Y2K estetiką. Šis sportbatis išsiskiria su aptakiu ir supaprastintu siluetu, kurį pabrėžia paryškintos perdangos plokštės, kuriose pridedamas gylis ir charakteris. Sudėtingai segmentinis ir išpjaustytas padas ne tik padidina jo vaizdinį patrauklumą, bet ir suteikia išskirtinį komfortą bei palaikymą. Be to, nailono kilpos prisideda prie retro nuojautos, todėl „1000“ yra puikus nostalgijos ir modernumo derinys. Šis sportbačiai yra ryškus nukrypimas nuo tradicinių dizainų, be vargo integruotis į šiandienos sportbačių kultūrą, kartu parodant garsų „New Balance“ meistriškumą ir autentiškumą.

Eladio Carrión, gimęs Kanzaso širdyje ir puoselėjant Puerto Riko kultūroje, išsiskiria kaip Lotynų Amerikos „Grammy“ laimėjęs daugiaplapijos reperis ir dainininkas, kuris tapo vienu iš magnetinių talentų šiuolaikinėje Lotynų Amerikos muzikoje. Jo unikalią meniškumą pabrėžia įspūdingi penki albumai, kurie pateko į „Billboard“ dešimtuką „Top Lotynų albumų“ diagramos dešimtukai, parodantys jo platų patrauklumą ir bendravimą su gerbėjais.
Carrión ypač garsėja savo laisvo stiliaus meistriškumu ir meniniu universalumu-pagyrimu, kurį švenčia Lotynų „Grammy“ už geriausią repo/hiphopo dainą su savo hitu „Coco Chanel“. Jo dinamiški pasirodymai sužavėjo auditoriją prestižiniuose globaliuose etapuose, tokiuose kaip „Coachella“, „Gubernors Ball“ ir „Lotynų Amerikos grammijos“. Be to, jis ėmėsi iniciatyvos pradėti savo festivalį „Sauce Boyz Fest“ Puerto Rike, dar labiau sustiprindamas savo, kaip kultūros ikonos, statusą.
Prieš savo muzikinę kelionę Carrión buvo olimpinis kvalifikacinis sportininkas, aistringai atstovaujantis Puerto Rikui. Šis atletiškas fonas savo muziką įtraukia neprilygstamu atsidavimu ir stumdymu, kuris giliai rezonuoja su klausytojais. Jo ilgalaikė partnerystė su „New Balance“ padarė didelę įtaką jo išskirtiniam stiliui tiek scenoje, tiek už jos ribų. Prekės ženklo ikoniniai sportbačiai yra ne tik jo drabužių spintos, bet ir jo ryšio su gerbėjų baze simbolis, sujungiantis sportinę kompetenciją su kultūriniu keiksmažodžiu.

Vykdydamas į naujas menines teritorijas, Eladio Carrión 2025 m. Yra pasirengęs išleisti naują muziką, pažadėdama dar labiau išplėsti savo poveikį Lotynų Amerikos muzikos peizažui ir sužavėti auditoriją visame pasaulyje savo novatorišku garsu.
Kampanijoje matoma Nigerijos ir britų menininkas Darkoo, kurio meniškumas yra žanrų mišinys, sklandžiai apvažiuojantis muzikos ir mados sritis. Kaip vienas dinamiškiausių JK dainininkų-dainų autorių, „Darkoo“ sulaukė didelio pripažinimo, ypač 2024 m., Turėdamas išskirtinį „Afrobeat“ garsą, kuris rezonuoja su auditorija visame pasaulyje. Jos proveržis hitas „Mėgstamiausia mergina“ patraukė tarptautinį dėmesį, pastūmėjo ją į akiratį ir sukėlė bendradarbiavimą su garsiomis „Global Afrobeat“ ikonomis. Šis kylančios žvaigždės pagreitis taip pat pelnė jai prestižinę galimybę koncertuoti legendiniame JK belaidžio ryšio festivalyje, liudijančioje jos didėjančią įtaką muzikos scenoje. Kadangi „Darkoo“ ir toliau kyla kaip šios jaudinančios naujos muzikantų bangos lyderė, ji yra pasirengusi šiais metais užimti savo pirmąjį antraštės laidą Londone, pažadėdama nepamirštamą patirtį savo gerbėjams.

Nauja „1000 Colorways“ kolekcija yra skirta bangoms su nuostabia paletė su tokiais atspalviais kaip „NB Navy“, „Dusk Grown“, „Pearl Grey“, „Sunfade Pink“, taip pat harmoningas mineralų, jūros druskos, angoros, persikų ir žiedų derinys. Ši kolekcija debiutuos išskirtinai „Foot Locker“, kurią galima rasti pasirinktose parduotuvėse visame pasaulyje ir internete, nuo ketvirtadienio, vasario 20 d., Nepraleiskite progos patirti šiuos šviežius atspalvius ir pakelti savo stilių!
Kelionių kelionių paketai, kuriuos turėtumėte išbandyti
Sekite ir užsiprenumeruokite „Ouftownblog.com“ „Facebook“, „Twitter“„Instagram“, „Pinterest“ ir „YouTube“ Norėdami gauti daugiau su kelionėmis susijusių atnaujinimų.