Korėjiečių kalbantys agentai prisijungia
Nuo vasario mėn. Lankytojai turės galimybę gauti paramą iš Korėjos kalbančių atstovų, esančių turizmo departamento (DOT) naujai patobulintos turistinės pagalbos skambučių centre (TACC). Šia išplėsta paslauga siekiama suteikti pritaikytą palaikymą, užtikrinant, kad svečiai galėtų lengvai ir pasitikėti savimi.
DOT dabar siūlo korėjietiškus agentus per turistinę karštąją liniją
Šeštadienį, vasario 1 d., Turizmo departamentas (DOT) išdidžiai paskelbė apie įdomų savo turistinės karštos linijos išplėtimą, pristatydama specialią korėjiečių kalbą, skirtą geriau aptarnauti keliautojus iš Pietų Korėjos, didžiausią atvykstančio turizmo šaltinį Filipinuose. Ši apgalvota iniciatyva pabrėžia departamento nenutrūkstamą įsipareigojimą pagerinti lankytojų kelionių patirtį.
Tyrimai dabar gali gauti tiesioginę specialiojo korėjiečių kalbančio atstovo pagalbą, kurią galima teikti asmeniniams poreikiams pritaikytai paramą nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8:00 iki 17:00 Filipinų standartinis laikas. Šis patobulinimas ne tik užpildo ryšių spragas, bet ir parodo DOT atsidavimą pasveikinti ir patenkinti tarptautinių keliautojų poreikius.
„Kadangi Pietų Korėja ir toliau yra mūsų populiariausia atvykstama rinka, ši iniciatyva užtikrina, kad Korėjos keliautojai galėtų lengvai naudotis pagalba, leisdami jiems visapusiškai mėgautis šiluma, svetingumu ir pramogomis, dėl kurių Filipinai paverčia mylimą tikslą“, – teigė turizmo sekretorė Christina Garcia Christina Garcia. Frasco. „Suderinant su prezidento Ferdinando Marcoso jaunesniojo vizija apie skaitmeniškai įgalintą vyriausybę, DOT yra skirtas tobulinti savo platformas, kad būtų galima teikti prieinamą, efektyvią ir pasaulinės klasės paslaugas visiems turistams-tiek vidaus, tiek tarptautiniams“.
Šis patobulinimas yra esminis žingsnis į ambicingą vyriausybės iniciatyvą suskaitmeninti viešąsias paslaugas, skatinant vientisą, reaguojantį ir technologijomis pagrįstą požiūrį į pagalbą turistams. Nuo 2025 m. Sausio 30 d. Turizmo pagalba ir klientų aptarnavimas (TACC) sėkmingai palengvino daugiau nei 13 502 sandorius, teikdama keliautojams iš įspūdingų 71 skirtingų tautybių. Pažymėtina, kad Filipinai, JAV ir Australija išsiskiria iš šių lankytojų atstovaujamų šalių.
Gauti užklausos dažnai apima įvairias temas, įskaitant bendrą turizmo informaciją, kelionių ir turo paslaugas, turizmo departamento (DOT) akreditaciją ir įvairias karjeros galimybes pramonėje.
Paskelbta kaip sekretoriaus „Frasco“, vadovaujama DOT pavyzdinė programa, TACC pripažino kaip vieną iš pirmaujančių Azijos klientų palaikymo platformų. Jos pavyzdinės paslaugos neseniai buvo pagerbta prestižiniu „Geriausių tarnybų – klientų palaikymo (regioninio lygio)“ apdovanojimu pripažintame Azijos geriausiuose „Best Awards 2024“ apdovanojimuose, vykstančiuose prabangiame Westin Dubajuje, Mina Seyahi paplūdimio kurorte ir prieplaukoje Dubajuje, UAE.

Tęstiniame turistiniame patogume ir įtrauktyje, „DOT stengiasi išplėsti daugiakalbių palaikymo paslaugas, įskaitant mandarinų ir kitas kalbas įvairesniam keliautojams. Mes suprantame kalbų prieinamumo vaidmenį kuriant sklandų ir malonų kelionių patirtį “, – pridūrė sekretorius Frasco.
2024 m. Filipinai entuziastingai pasveikino įspūdingą 1 574 152 lankytojus iš Pietų Korėjos, pažymėdami pastebimą 8,1% padidėjimą, palyginti su praėjusių metų iš viso 1 455 977 atvykimais. Šis puikus skaičius taip pat atspindi 2,5% augimą, palyginti su 2019 metų prieš pandeminius metus, kai atvyko 1 539 402, parodant visišką atsigavimą, kuris ne tik grįžo į normalų, bet ir pranoko prieš pandeminį lygį. Pietų Korėja ir toliau yra didžiausias Filipinų užsienio lankytojų šaltinis, kuris sudaro daugiau nei 26,46% visų atvykusių turistų, pabrėždami stiprius kultūrinius ir kelioninius ryšius tarp dviejų tautų.
Norėdami gauti sklandų ir reaguojančią pagalbą, turistai gali susisiekti su TACC per įvairias platformas. DOT pabrėžia atnaujintą mobiliąją karštąją liniją telefonu +63 954-253-3215, užtikrinant efektyvesnį komunikacijos kanalą keliautojams. Be to, fiksuotojo ryšio vartotojai gali pasiekti centrą per 151-turą (151-8687), o užklausas taip pat galima išsiųsti el. Paštu turistassistance@tourizm.gov.ph. Norėdami gauti pagalbos realiu laiku, keliautojai gali prisijungti per „Facebook Messenger“ turizmo departamente-Filipinuose arba naudotis „Click2Call“ ir „Live WebChat“ paslaugomis, kurias galima rasti beta.tourizm.gov.ph.
Sekite ir užsiprenumeruokite „Ouftownblog.com“ „Facebook“, „Twitter“„Instagram“, „Pinterest“ ir „YouTube“ Norėdami gauti daugiau su kelionėmis susijusių atnaujinimų.