Atsipalaidavimas, nuotykiai ir veikla bei šeimos ir draugų lankymas, kad būtų galima apibrėžti kitų metų keliones
Manila, Filipinai – Skaitmeninė kelionių platforma „Agoda“ pristatė savo 2025 m. kelionių tendencijų tyrimą, išryškindama pagrindinius veiksnius, kurie ateinančiais metais formuos kelionių aplinką Azijoje. Apklausa atskleidžia, kad pagrindinis keliautojų motyvas yra didelis dėmesys poilsiui, į šeimą orientuotoms kelionėms ir jauduliui atrasti naujas vietas.
Agoda išvados rodo, kad keliautojai pirmenybę teikia kokybiškam laikui su artimaisiais ir ieško atokvėpio nuo kasdienės rutinos. Apklausa taip pat pabrėžia augantį susidomėjimą tyrinėti neatrastas teritorijas. Pažymėtinas pramogų parkų populiarumas – vienas iš aštuonių respondentų tikisi leistis į kelionę ir juos aplankyti.
Ittai Chorevas, „Agoda“ vyriausiasis produktų direktorius, sakė: „Agoda mums patinka matyti, kaip keliautojai planuoja savo nuotykius 2025 m. Nesvarbu, ar tai poilsis su šeima, ar naujų vietų tyrinėjimas, mes esame čia, kad kiekvieno keliautojo svajonių kelionė būtų įsimintina ir pasiruošę jiems padėti kiekviename žingsnyje. .
Septynios pagrindinės įžvalgos iš „Agoda“ 2025 m. kelionių tendencijų tyrimo:
Kuo daugiau, tuo smagiau: kelionės su šeima yra sąrašo viršuje
Daugybei keliautojų šeimos laiko esmė virsta brangiomis akimirkomis, praleistomis kartu kelyje. 2025 m. daugiau nei trečdalis Filipinų keliautojų – konkrečiai 36 % – nusimato. nuotykiai su šeima. Šeimos kelionių srityje išsiskiriantys indoneziečiai demonstruoja nepaprastą entuziazmą – stulbinantys 58 % gyventojų planuoja keliones iš kartos į kartą kartu su savo artimaisiais. Ši tendencija pabrėžia šeimos ryšių svarbą ieškant naujų vietų. Po šeimos keliautojų poros sudaro 23 % kelionių demografinių rodiklių, o pavieniai nuotykių ieškotojai sudaro 19 %, o tai rodo Azijos tyrinėtojų kelionių pasirinkimų įvairovę.
Paprasta: atsipalaidavimas yra svarbiausia kelionių motyvacija
Neseniai atliktos apklausos duomenimis, pagrindinė žmonių motyvacija keliauti yra pabėgimas nuo įtempto kasdienio gyvenimo tempo, o 75 % respondentų atsipalaidavimą įvardija kaip pagrindinę priežastį, kodėl leidžiasi į keliones. Tarp skirtingų tautybių Singapūro gyventojai išskirtinai teikia pirmenybę poilsiui, o įspūdingi 87% jų pripažįsta, kad tai yra svarbiausias kelionių troškimas.
Priešingai, keliautojai iš Filipinų demonstruoja platesnį interesų spektrą. Jiems nuotykių ieškojimas ir įtraukianti veikla užima antrąją vietą, o 48% respondentų išreiškė pirmenybę tokio tipo kelionių potyriams. Be to, ryšiai su šeima ir draugais užima trečią vietą, pažymėjo 45% apklaustųjų, pabrėždami socialinių ryšių svarbą jų kelionių motyvacijai. Apskritai apklausa pabrėžia įvairias priežastis, dėl kurių žmonės ieško naujų vietų, o poilsis yra universali tema.
Kompiuteris sako „taip“: techninė pagalba planuojant kelionę
Technologijos vis labiau tampa lemiamu veiksniu, kaip žmonės planuoja savo keliones. Nemažai Filipinų keliautojų – maždaug 87 % – nurodo, kad ketina pasikliauti kelionių programomis, kurios padės jiems organizuoti keliones. Be to, maždaug 14 % šių keliautojų domisi virtualios realybės kelionių koncepcija, o tai rodo, kad jie vis labiau domisi įtraukiančiomis patirtimis, kurias gali pasiūlyti technologijos.
Palyginimui, Filipinų keliautojai demonstruoja dar didesnį ryšį su technologijomis, kai kalbama apie kelionių organizavimą. Įspūdingi devyni iš dešimties šios grupės asmenų pranešė, kad dažniausiai naudoja kelionių programėles rezervuodami. Tai rodo stiprią tendenciją panaudoti skaitmeninius išteklius, siekiant supaprastinti kelionių planavimą ir pagerinti bendrą patirtį, pabrėžiant, kaip technologijos ir toliau kelia revoliuciją kelionių pramonėje įvairiose demografinėse srityse.
Keliaukite už mažiau: keliaukite daugiau, išleiskite protingai
Biudžeto sumetimai ir toliau vaidina lemiamą vaidmenį priimant sprendimus dėl kelionių tarp filipiniečių. Žymūs 74% keliautojų išreiškia ketinimą išlaikyti savo apgyvendinimo išlaidas iki 250 USD už naktį. Tai rodo didelį jautrumą kainodarai, tačiau neatrodo, kad tai atgrasytų nuo tarptautinių tyrimų. Pažymėtina, kad 88% respondentų tikisi išlaikyti arba padidinti kelionių skaičių 2024 m., palyginti su praėjusiais metais.
Tarp šių keliautojų 52 % nori išvykti už savo sienų, o tai rodo didelį susidomėjimą tarptautinėmis kelionėmis. Ši tendencija ypač ryški tarp keliautojų iš Honkongo, kur įspūdingi 82% tikisi keliauti tarptautiniu mastu. Be to, daugiau nei ketvirtadalis apklaustųjų (27 proc.) siekia rasti pusiausvyrą tarp vietinių ir tarptautinių kelionių, siekdami įvairios patirties tiek savo šalyje, tiek užsienyje. Šie duomenys išryškina dinamišką kelionių aplinką, kurioje biudžetą turintys asmenys ir toliau teikia pirmenybę tyrinėjimams, nepaisant finansinių suvaržymų.
Biure ir iš jo: Kelionė be ir be laikrodžio
Neseniai atlikta apklausa atskleidė, kad 23% Filipinų respondentų artimiausiu metu tikisi išvykti į tradicines verslo keliones. Tačiau apklausa taip pat atskleidė reikšmingą poslinkį didėjančios skaitmeninio nomadizmo tendencijos link. Tai reiškia darbuotojus be sienų, kurie gali lanksčiai dirbti nuotoliniu būdu iš įvairių vietų. Pažymėtina, kad 1 iš 25 Filipinų respondentų įsivaizduoja, kad iki 2025 m. dirbs nuotoliniu būdu, o tai atspindi didesnį darbo kultūros pokytį, dėl kurio vis labiau nyksta ribos tarp profesinių įsipareigojimų ir laisvalaikio veiklos. Įmonėms ir toliau taikant lankstesnę darbo tvarką, tikimasi, kad ši tendencija sustiprins skaitmeninių klajoklių gretas. Ypač įspūdinga yra statistika, rodanti, kad tarp būsimų skaitmeninių klajoklių regione pirmauja filipiniečiai. Tiksliau, 1 iš 14 keliautojų iš Filipinų tikisi suderinti darbą su kelionių patirtimi, parodydamas troškimą suderinti darbą ir asmeninį gyvenimą, leidžiantį tyrinėti ir patirti nuotykių išlaikant produktyvumą.
#Įkvėpimas: daug būdų atrasti naujas paskirties vietas
Pirmą kartą tyrinėjant kelionės tikslą, atsiranda nepakartojamas jaudulys. Remiantis naujausiais statistiniais duomenimis, 84 % keliautojų 2025 m. planuoja keliauti į naujas ir įdomias vietas. Kelionių įkvėpimo šaltiniai yra įvairūs ir giliai įsišakniję asmeniniuose pageidavimuose; Pavyzdžiui, 70 % keliautojų motyvuoja savo individualiais pomėgiais ir pomėgiais, kurie dažnai lemia kelionės tikslą.
Be to, keliautojai vis labiau ieško vertės – 37 % respondentų nurodo, kad patrauklūs pasiūlymai ir įperkamos galimybės vaidina lemiamą vaidmenį priimant sprendimus dėl kelionių. Draugų ir šeimos narių rekomendacijos taip pat turi didelę reikšmę, todėl 34 % keliautojų įtakoja, kur eiti toliau.
Įdomu tai, kad socialinė žiniasklaida tapo svarbiu kelionių įkvėpimo katalizatoriumi – vienas iš penkių asmenų (23 %) kreipiasi į tokias platformas kaip „Instagram“ ieškodamas idėjų apie kitą savo nuotykį. Ši tendencija ypač ryški tarp keliautojų iš Malaizijos ir Indonezijos, kur 29% respondentų kaip pagrindinį kelionių įkvėpimo šaltinį nurodo Instagram ir panašias socialines platformas. Žvelgiant į kelionių ateitį, akivaizdu, kad įvairi įtaka ir toliau lemia tai, kaip žmonės renkasi kitą pabėgimą.
Gyvenimas yra kalneliai: pramogų parkai yra priežastis keliauti
Azija gali pasigirti daugybe pramogų parkų, kurie kasmet pritraukia milijonus lankytojų, o tai labai prisideda prie regiono turizmo. Tarp populiariausių vietų yra žinomi Disnėjaus parkai, esantys Tokijuje, Šanchajuje ir Honkonge, kiekvienas siūlo unikalią patirtį ir pramogas, įkūnijančias Disnėjaus magiją. Pietų Korėjoje „Lotte World“ Seule pristato vidaus ir lauko pramogų mišinį, suteikiantį žavingą patirtį šeimoms. „Universal Studios“ padarė savo ženklą tiek Osakoje, tiek Singapūre, žavėdama gerbėjus jaudinančiais pasivažinėjimais ir mėgstamomis filmų tematikos pramogomis.
Abu Dabyje „Ferrari World“ išsiskiria kaip privaloma vieta automobilių entuziastams, nes čia yra greičiausi pasaulyje kalneliai ir daugybė įdomių užsiėmimų adrenalino mėgėjams. Šie parkai yra ne tik pabėgimas į fantastiškus pasaulius, bet ir yra pagrindiniai ekonomikos varikliai, pritraukiantys turistus iš viso pasaulio.
Prognozuojama, kad 2025 m. daugiau nei vienas iš aštuonių keliautojų, maždaug 13 %, planuos savo keliones lankydamasis šiuose pramogų parkuose. Pažymėtina, kad Indonezijos gyventojai yra ypač entuziastingi dėl tokios patirties – vienas iš penkių išreiškia ketinimą keliauti būtent dėl amerikietiškų kalnelių ir kitų pramogų parko atrakcionų. Šis augantis susidomėjimas pabrėžia kultūrinę pramogų parkų svarbą regione ir jų vaidmenį formuojant kelionių tendencijas.
Agoda pristato platų kelionių galimybių pasirinkimą, kuriame yra daugiau nei 4,5 milijono atostogų būstų – nuo jaukių apartamentų iki prabangių kurortų. Turėdami daugiau nei 130 000 skrydžių maršrutų, keliautojai gali lengvai nuvykti į norimas paskirties vietas visame pasaulyje. Be to, Agoda siūlo prieigą prie daugiau nei 300 000 įdomių veiklų, leidžiančių asmenims pritaikyti savo maršrutus ir tyrinėti savo unikalius pomėgius. Norėdami sužinoti naujausius pasiūlymus ir pritaikyti kitus nuotykius, apsilankykite Agoda.com arba atsisiųskite patogią Agoda programėlę, kad užsakymas būtų sklandus.
Norite daugiau naujienų apie naujas kelionių paketus ir turistines vietas Filipinuose? Sekite #TeamOutofTown Facebook, TwitterInstagram ir Pinterest daugiau kelionių idėjų.
Skaityti: 11 geriausių Iloilo kurortų