Viena scena iš Silent Hill 2 galėjo suklaidinti žaidėjus, nurodant daug daugiau apie miestą ir tuos, kurie į jį pašaukti. Žaidime gausu detalių, kurios priverčia žaidėjus susimąstyti, o nuo 2001 m., kai buvo išleistas originalus žaidimas, gerbėjai spėliojo ir kėlė teorijas apie menkiausias smulkmenas. Neseniai išleidus „Bloober Team“ perdirbinį, Silent Hill istorijai buvo skiriama daugiau dėmesio nei bet kada anksčiau. Viena atkuriama scena paskatino gilesnes teorijas apie jos pasekmes, kai kurios nesutaria dėl kūrėjų komentarų.
Angela, viena iš Silent Hill 2tragiškiausi veikėjai yra šios ikoniškos scenos, esančios netoli žaidimo kulminacijos, centras. Jame dalyvaujant jai ir Jamesui, spėliojama apie gilesnes perspektyvas ir tai, ar įvykiai iš tikrųjų yra tokie, kaip atrodo. Yra net naujausių žaidimų kūrėjų komentarų ir senų, kurie vėl atsirado, kurie papildo diskusiją apie visą sceną. Tai išaiškėjus, gali priversti tiek ilgamečius teoretikus, tiek naujesnius žaidėjus daugiau galvoti apie sudėtingą jo prasmę.
Silent Hill 2 Angela nemato tos pačios liepsnos kaip Jamesas
Angelos Silent Hill skiriasi nuo Jameso Silent Hill
Ši diskusijų gija, kurią pradėjo RR7BH „Reddit“, išskaido kai kurių originalo kūrėjų komentarus. Silent Hill 2 dėl liepsnojančios laiptinės scenos. Žaidėjas žaidžia iš Jameso perspektyvos, spėliojama, ar Andželos perspektyvoje tikrai yra tos liepsnos žaidėjas gali matyti. X (buvęs „Twitter“) įrašuose iš Mashiro Ito minima, kad Angelos perspektyva nežinoma, nes jis taip pat pateikia vieno iš žaidimo rašytojų Hiroyuki Owaku komentarus, kurie leidžia suprasti, kad jos pasaulyje gali net nebūti liepsnos.
Tai sukėlė gerbėjų diskusijas, ypač turint omenyje, ką Angela šioje scenoje sako Jamesui. Kai Jamesas pakomentuoja, koks karštas kambaryje, Angela atsako:Matai ir tu? Man visada taipDaugelis diskusijų gijoje nurodė, kaip ši eilutė prieštarauja tam, ką Owaku iš pradžių pasakė apie sceną. Net jei tai atrodo paini situacija, nesvarbu, ar eilutė visiškai atskleidė Owaku, ar ne, tai, ką jis ketino pasakyti, vis tiek gali turėti gilesnę prasmę.
Ką tai reiškia Angelai ir Jamesui
Jamesas ir Angela nemato Silent Hill taip pat
Owaku sakydamas, kad „Silent Hill for James“ nėra tas pats, kas „Silent Hill for Angela“, tai reiškia, kad žaidėjai niekada nesužinos, kaip jai iš tikrųjų atrodo liepsnojantys laiptai. Turbūt vis dar yra liepsnos Angelos pasaulio perspektyvoje, nes ji pasako apie karštą Jameso komentarą, bet liepsnos greičiausiai atrodo kitaip nei žaidėjas jas mato. Mashiro Ito patvirtina ir sutinka su Owaku teiginiais ta prasme, kad priežastys, dėl kurių Jamesas yra Silent Hill, skiriasi nuo Angelos, todėl jų pasauliai skiriasi.
Susiję
Kodėl Laura nemato monstrų Silent Hill 2
Ilgai trukęs klausimas, skleidęs daugybę teorijų, galiausiai sulaukia atsakymo po 23 metų, atskleidžiant šiek tiek daugiau apie Tyliosios kalvos istoriją.
Abu kūrėjai nebūtinai patvirtina, kad Angelos pasaulyje nėra absoliučiai jokių liepsnų, bet Pabrėžkite, kaip svarbu, kad Silent Hill kiekvienam asmeniui atrodytų skirtingai. Liepsnos Angelos pasaulyje jai atrodo kitaip ir žaidėjai niekada nesužinos, kaip jos atrodo iš tikrųjų. Galėtų būti ir daugiau siautėjimo, kitokios spalvos, jai galėtų degti visas Silent Hill. Teiginiai yra ne apie liepsnas, o apie gilesnę miesto galią kiekvienam žmogui, kurį jis vadina.
Spėlionės dėl liepsnojančių laiptų scenos Silent Hill 2 galbūt per daug įsigilino į jo prasmę. Kai kurių originalių žaidimų kūrėjų komentarus gerbėjai priėmė per daug pažodžiui, nes diskusijos apie liepsnas, net egzistuojančias Angelai, tiesiog susiveda į miesto istoriją. Kadangi „Silent Hill“ yra skirtinga kiekvienam asmeniui, žaidėjai matys tik pagrindinio veikėjo, kurį vaidina, perspektyvas.
Šaltiniai: RR7BH/Reddit, Masahiro Ito/Twitter