Viena tyrinėjimo žaidimo funkcija Legenda apie Zelda tapo tradicine franšizės dalimi, tačiau būsimam žaidimui būtų naudinga ją sugriauti ir vietoje to įdiegti naują mechaniką. Žinoma, daug Zelda mechanika buvo radikaliai pakeista ankstesniuose pavadinimuose, ir ši ypatybė niekuo nesiskiria. Tačiau, kadangi tradicijos išliko tvirtos trylika metų nuo paskutinio didelio pakeitimo, franšizė, be abejonės, turi turėti kitą pavadinimą, kuris juda kita kryptimi.
Būdai, kuriais Link keliauja po Hyrule ar kt Legenda apie Zelda nustatymai dažnai gali turėti įtakos pagrindinės žaidimų mechanikos raidai, pavyzdžiui, dideliam buriavimo kiekiui Vėjo žadintuvas ir Fantominis smėlio laikrodis. Tačiau nors dauguma tyrinėjimo mechanizmų yra susieti tik su vienu ar dviem konkrečiais žaidimais, esminis kelionės aspektas Legenda apie Zelda jau daugiau nei dešimtmetį išlieka pastovi. Nors tai neabejotinai ikoniška, tai taip pat reiškia, kad sulaužyti a Legenda apie Zelda šios funkcijos tradicija gali turėti neįtikėtiną poveikį kitam pavadinimui.
„Zelda“ ne arklių laikikliai yra įdomesni nei „Epona“.
Neįprasti laikikliai suteikia galimybę unikaliai kelionių mechanikai
Daugelis Zelda žaidimai suteikia Link prieiga prie laikiklio, kad padėtų jam kelionėse, dažniausiai Legenda apie Zeldaikoninis arklys Epona. Tačiau daug mažesnis žaidimų skaičius leidžia Link bendradarbiauti su neįprastesniais gyvūnais per savo nuotykius. Be to, šie egzotiški laikikliai tinka daug įdomesnei žaidimo mechanikai nei „Epona“. Atitrūkę nuo tradicinės jodinėjimo mechanikos a Zelda žaidimas yra esminis šio pavadinimo žaidimo pokytis, kurį parodo Loftwing skrydis, įgyvendintas Dangaus kardas.
Susiję
Šis vienas Zelda Trope visada vargino ir turi būti sustabdytas
Legend of Zelda serija yra žinoma dėl daugybės tropų, kurie perkeliami ir vystosi tarp įrašų, tačiau vienas iš jų erzino per ilgai.
Iš pradžių išleistas 2011 m. Dangaus kardas turi vieną unikaliausių kada nors naudotų žaidimo mechanikų Zeldasu Link's Loftwing, leidžiančiu jam laisvai skristi per dangų. Yra ir ankstesnių Link jodinėjimo pavyzdžių, kurie nėra arklio laikikliai, kurių kiekvienas turi savo unikalių savybių. Amžių orakulas ir Metų laikų orakulas pristatė Moosh the Bear, Ricky the Kengaroo ir Dimitri the Dodongo, kurie visi turi savo unikalų kelionių mechaniką. Moosh gali skristi virš skylių žemėje, Ricky gali šokti į kitaip nepasiekiamas aukštis, o Dimitri gali plaukti upėmis ir kriokliais.
Link gali važiuoti smėlio ruoniais per Gerudo dykumą
Laukinės gamtos kvėpavimas
ir
Karalystės ašaros
tačiau šie gyvūnai apsiriboja dykumomis, todėl akivaizdu, kad arkliai vis dar yra pagrindinis žaidimų pasirinkimas.
Nors gebėjimas jodinėti puikiai tinka Hyrulei tipinei fantazijos estetikai, galiausiai mažai ką galima padaryti norint pakeisti jodinėjimo pagrindus bet kuriame žaidime. Viskas, ką Epona ar bet kuris kitas arklys gali padaryti, tai palengvinti greitesnį judėjimą žemėlapyje, taip pat, priklausomai nuo pavadinimo, kovą su antspaudu. Priešingai, neįprasti tvirtinimai, turintys ypatingų sugebėjimų, tokių kaip skrydis, atveria daug daugiau galimybių tyrinėti ir kelionių mechanika.
Kitas nuorodos kalnas turėtų būti kitoks gyvūnas
Atsišakojimas nuo arklių paskatintų tyrinėjimą
Nesvarbu, ar kitą Link laikiklį reikės prisijaukinti Laukinės gamtos kvėpavimas's laukiniai gyvūnai ar susidraugavo kaip su protinga būtybe, nėra abejonių būtų daug įdomiau, kad kitas herojaus kalnas būtų kažkas kitokio nei arklys. Tai gali būti ankstesnio laikiklio, pavyzdžiui, „Loftwings“, grąžinimas ar net kažkas visiškai naujo. Bet kuriuo atveju yra begalės galimybių, kaip toks didelis tradicijų lūžis galėtų suvaidinti svarbų vaidmenį ateityje Zelda žaidimas.
Pavyzdžiui, viena naujų laikiklių koncepcija, kuri dar turi būti ištirta Legenda apie Zelda yra galimybė keliauti po žemepavyzdžiui, tuneliavimas su kurmio palydovu. Tai ne tik puikiai tiktų pastarojo meto laisvei Zelda pavadinimai, jei būtų įdiegti atviro pasaulio žaidime, tačiau tai iškart išskirtų žaidimą iš visų jo pirmtakų. Nors urvų sistemos vaidino svarbų vaidmenį Karalystės ašarosypač giliai, tikėtinas tokio mechaniko iškilumas vis tiek taptų visiškai nauja franšizės pagrindą.
Specializuoti gyvūnų laikikliai pagerins kitą žaidimą
Arkliai gali būti sujungti su stovais, galinčiais skristi ir atlikti kitus žygdarbius
Taip pat verta paminėti, kad dar kartą įdiegiant kelis laikiklius, tokius kaip Orakulas žaidimai, kurių kiekvienas turi savo ypatingų gebėjimų ir specializacijų, taip pat leistų daug efektyviau ir plačiau keliauti apskritai. Tai labai praplėstų pasaulinio dizaino galimybes, leistų daug daugiau įvairių aplinkos kliūčių, nei tik vienas stovas galėtų įveikti. Pagal šį scenarijų arklys netgi galėtų atlikti tradicinį kelionių sausumos vaidmenį, o kiti kalnai leido keliauti po neįprastesnę aplinką kaip vandens telkiniai ar dangus.

Susiję
„The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom“ – 10 geriausių aidų kelionėms
„Traversal Echos“ leidžia princesei Zeldai lengviau naršyti ir keliauti po Hyrule. Čia yra 10 geriausių „Išminties aidų“ aidų.
Nors gali būti smagu, kad tradicijos tęsiamos Zelda žaidimus, tai nereiškia, kad kiekvienas žaidimas turi atitikti tą pačią formulę. Tradicijų laužymas, kad ir kaip gerai įsitvirtintų, yra svarbi ilgalaikių franšizių, pvz., Legenda apie Zelda šviežias ir įdomus. Pakeitus Link pasirinktą laikiklį į ką nors neįprastesnį nei arklys ar net suteikus jam kelis tvirtinimo elementus, būtų puikus būdas pagyvinti kitą žaidimą, padedantis sukurti unikalų tapatumą ir sukurti unikalią mechaniką, kaip tai padarė Loftwings prieš daugelį metų.