Išskyrus savo unikalų pasakojimą ir įtikinamą siužetą, Berniukai sužavėjo publiką, parodijuodamas ir griaunant herojų tropus, kartu semdamasis įkvėpimo iš Marvel ir DC visatų. Jos satyros stiprumas ir genialumas atsiduria dėmesio centre, kai kalbama apie X-Men versiją ir nepamirštamus gerbėjų mėgstamo Nightcrawler pakeitimus.
Pasirodo vienas patraukliausių subversijos demonstracijų Berniukai 29, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas G-Men – satyrinis Marvel's The Neįtikėtini X-Men. Vienoje scenoje Europa, G-Men's Beta komandos, G-Force, narys ir aiški Marvel's Nightcrawler parodija, naudoja savo teleportacijos gebėjimą, kad įvykdytų žiaurų savo buvusio komandos draugo Dime-Bag nužudymą. iš pažiūros teleportuodamas kumščiu per pakaušį.
Išpuolis yra toks šokiruojantis, kad net grizą Mėsininką nustebina jo ištvirkęs intensyvumas. Dar svarbiau, kad tai taip pat suteikia ryškų kontrastą tarp Europos ir Nightcrawler teleportacijos naudojimo.
Ten, kur „Nightcrawler“ norėjo apsauginių turėklų, Europa buvo pasirengusi žengti tikėjimo šuolį
Berniukų Europa įginklavo teleportaciją į pergalingą nužudymo techniką
Nors Europa gali neprisipažinti su Nightcrawlerio stilinga, demoniška atmosfera, jis pasižymi kai kuriomis gerbėjų numylėtinėmis savybėmis. Kaip rodo jo vardas, jis taip pat dalijasi „Nightcrawler“ Europos paveldu. Tačiau Europai panaikinus Dime-Bag, atskleidžiamas ryškus nukrypimas nuo Kurto Wagnerio požiūrio – ir čia parodija tikrai šviečia. Kitaip nei Nightcrawleris, kuris laikėsi jo teleportaciją reglamentuojančio kodekso, Europa išnaudoja savo galią bet kokiai naudai.demonstruodamas negailestingą norą teikti pirmenybę rezultatams, o ne asmeniniam saugumui.
„Nightcrawler“ požiūris į teleportaciją atspindi niuansuotą dovanos naudingumo ir optimalaus panaudojimo supratimą, kurį patobulino praktinis naudojimas įvairiose situacijose. Jis niekada nedvejodamas panaudos savo teleportacijos sugebėjimus strategiškai kovoje, nesvarbu, ar išvengtų triuškinančių smūgių, ar pakeistų poziciją, kad gautų taktinį pranašumą. Tačiau Nightcrawleris brėžia tvirtą liniją naudodamas savo galias taip, kad galėtų kelti pavojų sau ar kitiems. Pavyzdžiui, jis pareiškė, kad vengia teleportacijos, dėl kurios bet kuri jo kūno dalis gali patekti į kietą objektą. Į Excalibur #72, aiškiai parodyta, kad susiliejimas su kietu objektu gali turėti mirtinų pasekmių.
Nors tai tik nedidelis viršijimas, penkių šimtų pėdų gylio patalpoje, apsuptoje kietos uolos, „lengvas“ gali nužudyti!
Šis taškas yra sustiprintas X-Men Auksas #7, kur Nightcrawler bando aklai teleportuotis į nepažįstamą sritį ir netyčia susilieja su statula. Tačiau bene ryškiausia teleportacijos į kietus objektus pavojų iliustracija X-Force #26. Čia „Nightcrawler“ teleportuojasi, kad padėtų Hope Summers išvengti „Super Sentinel“ bastiono smūgio, tačiau sekundės dalimi klaidingai įvertina laiką. Nors jis ir baigia teleportaciją, jis susilieja su Sentinelio dilbiu, kai jis tuoj pataikys į Viltį. Rezultatas yra pražūtingas: Sentinelio ranka veiksmingai išmuša skylę Nightcrawler krūtinėje.
Į Berniukai, Atrodo, kad Europa nesijaudina dėl rizikos iš dalies arba visiškai teleportuotis į kietą objektą. Tiesą sakant, jis visiškai apeina šį apribojimą puldamas Dime-Bag. Sprendžiant iš žmogžudystės sėkmės, akivaizdu, kad jis neaukotų savo sugebėjimų dėl saugumo problemų, kurias nuolat nurodo Nightcrawler, ypač todėl, kad tai paverčia jį vieno smūgio žudymo mašina. Ši scena yra viena geriausių, nors ir subtilių, pagrindinės komiksų visatos parodijų serijoje.
Europos agresyvi taktika puikiai apibūdina berniukų X-Men
„G-Men“, kurią įkūrė, finansuoja ir sukūrė Johnas Godolkinas, yra superherojų komanda, kurios gretas sudaro vaikai ir paaugliai, specialiai įdarbinti jos nariams. Nors aiškiai pagrįstas Marvel X-Men, skirtingai nuo profesoriaus Xavier metodo, kuriuo buvo siekiama apsaugoti ir mokyti vaikus mutantus visuomenės labui, Godolkinas savo privačiais interesais taikėsi į vidutinius vaikus iš pažeidžiamų gyventojų. Tačiau jo norai nebuvo tokie geranoriški kaip profesoriaus Ksavero. Godolkinas nebuvo suinteresuotas apsaugoti savo globotinius, o norėjo tarp jų rasti geriausią, kad galėtų sukomplektuoti savo privačią superherojų komandą. Tai reiškė, kad juos slapta sušaudė su V junginiu, tada mokė juos panaudoti bet kokius antžmogiškus sugebėjimus.
Nors „Septyniukai“ susilaukia daugiausiai dėmesio, jie nėra vieninteliai superherojus Berniukai visata. Panašus į „Marvel“ ir „DC“, Berniukai yra daugiapakopė superherojų visuomenė, sprendžianti vietines problemas ir mažesnius nusikaltimus. Godolkino G-Men komandos apima nusikalstamų nukrypimų spektrą, o G-Men tarnauja kaip jo elitas. Atrinkti dėl savo patirties, V junginio patobulintų sugebėjimų ar natūralių ambicijų, G-Men varžosi su Septynetu – daugelis tiki, kad jie yra lygūs.
Europa užaugo šioje agresyvaus superheroizmo aplinkoje Berniukaikuris greičiausiai prisidėjo prie jo noro nevaržomai atskleisti savo sugebėjimus.
![„Berniukai“ (2019 m.) TV laidos plakatas](https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/09/the-boys-2019-tv-show-poster.jpg)
Berniukai
Berniukai franšizė yra satyrinis ir tamsių superherojų serialas, paremtas Gartho Enniso ir Dariko Robertsono komiksais. Jame tyrinėjamas pasaulis, kuriame superherojai arba „Supes“ yra korumpuoti, smurtingi ir moraliai bankrutuojantys, kuriuos kontroliuoja galinga korporacija „Vought International“. Istorija sutelkta į dvi priešingas grupes: Berniukaibudri komanda, siekianti atskleisti ir nugalėti korumpuotus herojus, ir SeptyniosVoughto elitinė Supes komanda, vadovaujama negailestingo Tėvynės.
- Sukūrė
- Ericas Kripke'as, Garthas Ennisas, Darikas Robertsonas