Hyper Light Breaker remiasi savo pirmtaku Hyper Light Drifter visais įmanomais būdais, įskaitant jos progresavimo sistemas. Patinka Drifteris, Hyper Light Breaker yra nesąžiningas žaidimas. Žaidėjai tai išgyvena „Ciklai“ – kiekvieną kartą, kai atsiranda nerštas, jie užbaigia tiek žaidimo, kiek gali, kol atsitrenkia į sieną ir jų personažas miršta. Tada jie vėl pradeda ciklą nuo nulio, tik šį kartą jie atsiduria visiškai naujoje procedūroje. sukurtas pasaulis, turintis naujų iššūkių ir naujų atnaujinimų.
Tačiau norint užtikrinti, kad žaidėjai galėtų patikimai užbaigti žaidimą, Hyper Light Breaker diegia įvairias skirtingas progresavimo sistemas kad žaidėjo charakteris laikui bėgant vis stiprėtų. Yra tokių, kurie taikomi tik per atskirą ciklą, tie, kurie taikomi per bėgimą, kurie turi įtakos jūsų charakteriui, ir tų, kurie veikia juos supantį pasaulį. Mokymasis jais naudotis yra svarbus veiksnys, norint laikui bėgant įjungti pasirinktinius simbolius ir galiausiai užtikrinti, kad būtų įmanoma tęsti žaidimo progresą. Yra keturios skirtingos progresavimo sistemos Hyper Light Breaker; štai kas yra kiekvienas iš jų ir kaip jis veikia.
„Vault“ leidžia susikaupti įrankių atsargą
Kryžminis ciklų progresas
Kaip ir dauguma piktadarių, Hyper Light Breaker yra viskas apie įrankių rinkimą. Žaidėjai nuolat ieškos naujų ir geresnių ginklų ir šarvų, atrakins naujas atakas, padidins jūsų gynybą ir nustatys jūsų žaidimo stilių. Pavara yra atlygis už beveik viską, ką žaidėjas daro Hyper Light Breaker: skryniose jis yra, paslaptys slepia, prekeiviai parduoda, o priešai numeta. Dažnai atsitiktinai sukurta pavara gali sukelti arba sugadinti ciklą, bet tai tik problema.
Susiję
„Hyper Light Breaker“ peržiūra: drąsus kovos dėmesys, kuris pasiteisina
„Summer Game Fest“ „Screen Rant“ kartu su mokslinės fantastikos „Hyper Light Breaker“ dalyvavo ir sužinojo daugiau apie nuolat besikeičiantį nuotykių žaidimo pasaulį.
Nesąžininga pavara paprastai yra užrakinta ta kryptimi, kurioje žaidėjas ją randa; kai jie miršta, jis prarandamas amžiams, nebent jiems pasiseks vėl jį rasti kitame bėgime. Įeikite Hyper Light Breakerpirmoji nauja progresavimo sistema: „The Vault“. „Vault“ yra savotiška įrankių saugykla kur žaidėjai gali išsiųsti savo perteklinę įrangą, o vėliau ją pasiimti.
Tokiu būdu dublikatai nenueina perniek; jie galėtų išgelbėti gyvybę būsimame cikle. Laikui bėgant žaidėjai netgi gali sukurti didžiulį ir įvairų saugyklą ir gali pradėti rinktis, ką jie pasirenka pasiimti su savimi remiantis tuo, kas labiausiai papildo jų dabartinę konstrukciją.
SyComs yra unikalūs sugebėjimai, kuriuos galima lavinti žaidimo metu
Lygiavimas aukštyn
Pavaros viskas gerai ir gerai, bet, remiantis Hyper Light Breakerklasių sistemą, kiekvienas veikėjas taip pat turi savo unikalus gebėjimų rinkinys, vadinamas SyComs, kurį reikės išlyginti viso žaidimo metu. Norėdami tai padaryti, žaidėjai turi naudoti elementus, vadinamus branduoliais, kuriuos jie ras įvairiose žaidimo vietose. „SyComs“ išlyginimas gali turėti įvairių skirtingų efektų: padidinti žalą vienam, padidinti maksimalų HP arba apsaugoti kitą.
Neaišku, ar SyComs pakils lygiu fiksuotu keliu, ar bus daugiau įgūdžių medžio mechaniko, leidžiančio žaidėjams pasirinkti, kaip juos tobulinti. Aišku tik tai žaidėjai nusprendžia, kuriam veikėjui/klasės savybėms išleisti savo branduolius įjungta.
Player.EXEs yra nuolatinės privilegijos
Naudojimas auksiniams daviniams
Ir norint toliau tinkinti kiekvieną simbolį, yra elementų, vadinamų Player.EXEs. Tai iš tikrųjų yra nuolatinės privilegijos kurie turi unikalų poveikį kiekvieno veikėjo darbui; Jų naudojimas atrodo daug platesnis ir lankstesnis nei SyComs, todėl tikriausiai turės didesnį poveikį žaidimo stiliui. Player.EXEs gali atrakinti visiškai naujas veikėjų funkcijas, pvz., leisti jiems atmušti sviedinius, arba suteikti jiems patobulinimų jų pradinėje įrangoje, kad būtų pagerintas ankstyvas ciklas. Jie perkami su daiktais, vadinamais Golden Rations, ir taip, jie yra nuolatiniai; pritaikius, jie veiks tiek kartų, kiek norės žaidėjas.
„Hyper Light Breaker“ leidžia žaidėjams pagerinti santykius su pardavėjais
Geresnis pasiūlymas
Daug dalykų, kuriuos žaidėjai susirinks ir naudos Hyper Light Breaker paleidimai bus iš žaidimo prekybininkų. Nesvarbu, ar jie sutinkami miesto centre, ar visame pasaulyje, bendravimas su šiais prekybininkais ir pirkimas iš jų yra pagrindinė žaidimo dalis. Todėl laikui bėgant žaidėjai turės išlyginti santykius su šiais prekybininkais siekdami atrakinti geresnes prekes, paslaugas ir kainas. Tai taip pat daroma naudojant „Golden Rations“, nors gali būti ir kitų būdų užmegzti draugystę, pavyzdžiui, atlikti užduotis.
Prie šių keturių progresavimo būdų žaidėjai turės priprasti vieną kartą Hyper Light Breaker pradės veikti sausio 14 d. Jų sąveikos supratimas ir geriausias būdas išleisti ribotus išteklius bus svarbi pažangos dalis Hyper Light Breaker.