2014 metais Požemiai ir drakonaikovos simboliai, sutelkę dėmesį į žalą, buvo vieni geriausių 5e taisyklių kūrimo. Deja, tai nebėra 2024 m. peržiūros atveju, todėl žaidėjai turės prisitaikyti prie geriausių likusių variantų. Šauliai ir arbaletų specialistai buvo vienintelis geriausias argumentas dėl kovos simbolių pagrįstumo 2014 m. taisyklėse. distancinės žalos susilpnėjimas padidina takoskyrą tarp ratukų ir kovos veikėjų patikslintose taisyklėse. Nors kovos veikėjai nebegali neatsilikti nuo 2024 m. taisyklių ratukų, lankininkai vis tiek gali pabandyti.
Daug diapazono statybos, kurios davė puikių rezultatų 2014 m. 5e D&D reikės neišmokti. D&DRankiniai arbaletai ir stulpai buvo puikūs dėl sinergijos tarp žygdarbio, kuris pasiūlė papildomo veiksmo ataką, arbaleto eksperto, kai naudojami nuotoliniai simboliai, ir to, kuris leido „žalos lošti“, „Sharpshooter“. Tokiems simboliams gali prireikti smūgio -5 mainais į +10, pridėtų prie žalos. 2024 m. taisyklės susilpnino abu žygdarbius, skirtus nuotolinio ginklo naudotojams. Sharpshooter nebedidina žalos, o Crossbow Expert dabar reikalauja naudoti du rankinius arbaletus, o ne vieną.
Ranged D&D Bards mažiau galioja 2024 m. taisyklėse
Bardai nebegali išmokti „Swift Quiver“ rašybos
Kitas populiarus kelias į nuotolinę viršenybę apėmė 2014 m D&Dstebėtinai galinga Bard klasė, kuri taip pat buvo susilpninta. 2014 m. Bardas galėjo išmokti burtų iš bet kurios kitos klasės, turėdamas 10 lygio magiškų paslapčių gebėjimą. Tai reiškė, kad jie galėjo išmokti 5 lygio reindžerio burtažodžio Swift Quiver 10 lygyje, o reindžeris turės laukti iki 17 lygio. leido atlikti dvi nuotolio atakas kaip papildomą veiksmą, kuris puikiai derėjo su „College of Valor Bard“ poklasiu. 2024 m. Magical Secrets nebeleidžia bardui prieiti prie Ranger ar Paladin burtų.

Susiję
Naujasis vienuolis Capstone'as D&D 2024 m. žaidėjo vadove įrodo didžiausią „Rangers“ silpnumą
„Monks“ ir „Rangers“ gauna reikšmingų D&D 2024 m. žaidėjų vadovo pakeitimų, tačiau paskutinė „Monks“ funkcija pabrėžia didelį skirtumą.
Tuo tarpu tarp daugybės burtų 2024 m D&D PHBžaidėjai jau atrado prastai subalansuotus burtus, kurie gali atspindėti žaidimo testavimo trūkumą, pvz., „Conjure Minor Elementals“. Tai lengvai susiejama su Scorching Ray, kad ratukai sugeneruotų absurdiškus žalos skaičius. 2014 m. kovotojas gali išlikti konkurencingas, tačiau 2024 m. taisyklės padarė klaidą sumažindamos šaudymo iš lanko galią. Žaidėjas, kuris vis dar nori žaisti lankininku, nepaisant pakeitimų, dėl kurių jis tampa mažiau patrauklus, turi mažiau teisėtų galimybių. Nors dauguma tų pačių žygdarbių ir sugebėjimų vis dar egzistuoja, jie siūlo mažiau nei anksčiau.
2024 m D&D PHB regresavo nuo Tašos visko katilas personažų kūrimas, pasirenkant susieti pradinių gebėjimų balų premijas su fonais. Diapazoniniai simboliai turės pasirinkti vieną iš fonų, leidžiančių padidinti vikrumą. Laimei, yra apie devynis fonus, kuriuose pateikiama tokia statistika. Be to, žaidėjai gali dirbti tik neviršydami 2024 m. šauliams skirtų variantų. Nepaisant to, kad jame nėra „žalos lošimo“ funkcijos, „Sharpshooter“ išlieka svarbiu „Feat“ pasirinkimunes tai leidžia žaidėjams nepaisyti padengimo, išskyrus visišką padengimą, ir panaikina trūkumą šaudant kovoje.
„D&D Fighter“ ir „Rogue Multiclass“ laikosi
Tokios konstrukcijos vis dar yra silpnesnės nei jų 2014 m. analogai
2014 m. taisyklėse diapazonas D&D „Fighter“ ir „Rogue“ daugiaklasė buvo tvirta konstrukcija, tačiau dabar tai vienintelė perspektyvi konstrukcija, skirta įvairiems specialistams. Penki kovotojo lygiai ir penkiolika Rogue lygių siūlo idealų padalijimą, o startas kaip Rogue yra naudingesnis įgūdžiams. Ankstesnėse 5e taisyklėse grynas kovotojo lankininkas buvo optimalus, bet nesant Sharpshooter žalos premijos, dabar laimi kovotojas ir Rogue daugiaklasis. 20 Vikrumo personažas su +3 sunkiuoju arbaletu padaro apie 13,5 žalos per vieną smūgį. Penkiolika Rogue lygių atneša apie 28 Sneak Attack žalą.

Susiję
Esu įsitikinęs, kad „D&D 2024“ žaidėjo vadovas per toli nutarė taisykles
Dešimt metų klausimų Sage Advice patvirtina, kad 5e Dungeons & Dragons buvo per daug dviprasmiškas. 2024 m. grotuvo vadovas šios problemos neišsprendė.
Nors +3 Longbow suporuotas su suderintais Bracers of Archery šiek tiek pranoksta šią Sneak Attack žalą dviem šūviais, kuriuos galima gauti naudojant aukštesnius Fighter lygius, Šios papildomos atakos yra plačiai paskirstytos lygiais. Žaidėjai gaus nuoseklesnę naudą iš penkių kovotojų lygių, atrakindami vieną papildomą ataką, o tada nuolat gausite naudos iš Rogue Sneak Attack kauliukų. 2024 m. peržiūrėtas „Crossbow Expert Feat“ vis dar padeda atgauti žalą naudodamas „Bonus Action“ atakos parinktį. Keista „Feat“ formuluotė dabar leidžia perkrauti laisvų rankų įranga, tačiau keistai remiamasi dviejų atskirų rankinių arbaletų naudojimu, o ne vienu greitu šaudymu.
Nors peržiūrėtas „Great Weapon Master Feat“ 2024 m
D&D grotuvo vadovas
siūlo premiją už žalą, peržiūrėtas „Sharpshooter Feat“ – ne. Kai kurie dabartinį Didįjį ginklo meistrą supranta kaip veikiantį su Longbows ir Heavy Crossbows dėl žalos premijos, tačiau tikėtina, kad tai bus klaida.
2024 m D&D DMG's peržiūrėtos susitikimo gairės gali apsunkinti kovas, padidindamos „susitikimo biudžetą“ aukštesniu lygiu. Šaulys vis dar nežymiai prisideda prie 2024 m. taisyklių ir nuosekliau turės taikinius kiekvienam savo šūviui, o to kai kuriose kovose gali nebūti artimos kovos veikėjams. Esant aukštam lygiui, Fighter Five, Rogue Fifteen, su Šaudymo iš lanko kovos stiliumi, Crossbow Expert, Sharpshooter ir 20 Dexterity, gali tikėtis padaryti apie 62,5 žalos. Tai šiek tiek lenkia naikintuvą, atliekantį penkis šūvius rankiniu arbaletu, arba reindžerius, atliekančius 4 šūvius sunkiuoju arbaletu.
Geriausias D&D lankininkas dabar yra burtininkas
Kovos veikėjai kenčia dėl 2024 m. D ir D taisyklių pakeitimų
Šaudymas iš lanko vis dar daro blogą žalą, palyginti su įvairiais 2014 m D&D taisykleskur grynas kovotojas lengvai padarė daugiau nei 80 žalos per savo posūkį, net įvertinus -5 baudą ir nenaudojant Action Surge. Rašybos pamokos pralaimėjo nedaug, o kai kuriais atvejais patyrė žalą, kaip ir burtų užburti mažuosius elementus atveju. Žaidėjams tikrai būtų geriau žaisti burtininką su vienu lygiu „Warlock“ Eldritch Blast ir „Agonizing Blast“ invokacijai, naudojant tik „Sorcery Points“, kad antrą kartą mestų „Cantrip“ su „Quickened Spell Metamagic“.

Susiję
10 geriausių „D&D 5e“ burtų burtų, kuriuos tikrai norėsite išbandyti
Warlock turi vieną iš plačiausių burtų sąrašų D&D 5e; ne visi burtai yra vienodi, todėl burtų pasirinkimas bus labai svarbus bet kurioje kampanijoje.
Nors 2014 m. 5e elgėsi su nuotolinio ir artimojo kovos veikėjais, buvo akivaizdus dizaino trūkumas, kuris nesuteikė pakankamai paskatų kada nors sutelkti dėmesį į artimą kovą, 2024 m. disbalansas yra tarp kovos simbolių ir burtininkų. „Warlock“ ir „Sorcerer“ daugiaklasė gali padaryti apie 42 žalą su Eldritch sprogimu ir gali iššauti po du per savo ėjimą tol, kol jų yra burtų taškais. Jei personažas įsigyja iliuzionistų breketus, jie gali tai daryti neribotą laiką. 2024 metais Požemiai ir drakonaiGeriausias šaulys, kurio gali tikėtis, yra nuolatinis susierzinimas, o ne tikrai reikšmingas bendradarbis.
Šaltinis: Dungeons & Dragons/YouTube

Požemiai ir drakonai
The Požemiai ir drakonai franšizė yra fantastinis nuotykių serialas, pagrįstas ikoniniu stalo vaidmenų žaidimu. Ši franšizė apima ir gyvo veiksmo, ir animacines adaptacijas, iš kurių labiausiai pastebimas naujausias filmas Požemiai ir drakonai: garbė tarp vagių (2023), kuris atnešė D&D fantazijų pasaulį platesnei auditorijai su humoro, veiksmo ir klasikinių D&D elementų deriniu. Franšizėje nagrinėjamos herojiškumo, draugystės ir nenuspėjamo nuotykių pobūdžio magiškame pasaulyje, pripildytame drakonų, burtininkų ir mitinių būtybių, temos.